تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803366393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش معرفی شد کیش - ایرنا - آیین تودیع و معارفه سرهنگ هدایت الله امیری و حسن صنعتکاران فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.


به گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا ،معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این مراسم به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : دو موضوع اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مورد تاکید ایشان است .
سرهنگ علی علی نژاد با بیان اینکه امروز درگیر دوجنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم گفت : فشار دشمن هرروز در این عرصه ها بیشتر می شود اما ما نشان دادیم در مقابل هیچ تجاوزی سکوت نخواهیم کرد.
وی با انتقاد از اینکه برخی باور ندارند ما دچار جنگ اقتصادی هستیم تصریح کرد که امروز آمریکا در مواردی که ما پیگیر آن هستیم تحریم های خود را افزایش می دهد ، دشمن برروی اقتصاد ما به شدت کار می کند و از آنجا که در جنگ فیزیکی با شکست روبرو شده تلاش می کند تا دراین عرصه با کشور ما مقابله کند.
این مقام نظامی با بیان اینکه جزیره کیش سنگر کمین اقتصادی نظام جمهوری اسلامی است گفت : اگر در سنگر کمین غافلگیر شویم و هوشیار نباشیم در سایر مواضع دور خواهیم خورد ، انتظار داریم در جزیره کیش سنگر کمین نظام جمهوری اسلامی را حفظ و با هوشیاری از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم .
وی تاکید کرد : با تفکر و منش بسیجی در اقتصاد و خود باوری و توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی می توان تحول بزرگی دراین عرصه ایجاد کرد .
علی نژاد موضوع فرهنگ را یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه در کشوردانست و گفت : در بحث فرهنگ نباید وابستگی داشته باشیم ،دشمن در این عرصه در بخشی از خاکریز ما نفوذ کرده و ایمان ما را نشانه گرفته است .
وی برگزاری یادواره شهدا و اردوهای راهیان نور را با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب از راهکارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد.
فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در این مراسم گفت : بسیج فهم درست اتحاد ، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته ودر میان ملت های مسلمان رشد کرده است .
سرهنگ هدایت الله امیری اظهارداشت : بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی نه به عنوان یک نهاد نظامی صرف بلکه به عنوان یک مکتب فرهنگی و ارزشی و کلمه طیبه ای که در بین همه اقشار ملت و حتی سایر ملل آزادیخواه جهان ریشه دوانیده است .
وی افزود : بسیج در جامعه ما یک نهاد اجتماعی است که با هدف پاسداری از ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی بوجود آمده و انحلال آن جز در صورت انحلال جامعه اسلامی قابل تصور نیست .
در پایان این مراسم تقدیر نامه ها و هدایایی ازسوی مسوولان و سازمان ها ی مختلف به سرهنگ امیری اهدا و حکم سرهنگ حسن صنعتکاران فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش پس از قرائت به وی اهدا شد.
1641/1630/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن