تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به کرامت فرهنگیان ومردم به عنوان عنصر اصلی دستگاه تعلیم وتربیت توجه بیشتر کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان: به کرامت فرهنگیان ومردم به عنوان عنصر اصلی دستگاه تعلیم وتربیت توجه بیشتر کنیم خبرگزاری پانا،مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان در گردهمایی روسای ادارات آموزش وپرورش استان کرمان گفت: به کرامت فرهنگیان ومردم به عنوان عنصر اصلی دستگاه تعلیم وتربیت توجه ویژه کنیم.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۴ تير ساعت 08:03



ابراهیم جهانگیری ضمن تبریک ماه مبارک شعبان و ورود به ماه مبارک رمضان گفت: درماه رمضان بحث های قرآنی ویژه همکاران ویژه دیده شود ودر این ایام از روحانیون دعوت بعمل آید.
وی افزود : نیروی انسانی سرمایه اصلی آموزش وپرورش هستند که باید این مطلب را برای آنها جا انداخت که دستگاه تعلیم وتربیت در جهت کرامت واهداف انها قدم بر می دارد.
جهانگیری بیان داشت: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است که باید در آن با برنامه کار کرد.
وی خاطرنشان ساخت: آفت هر دستگاهی عدم برنامه ریزی و نداشتن برنامه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به بیان دیدگاه های حضرت علی (علیه السلام) در خصوص مدیران و خطاب آن به مالک اشتر اشاره کرد و گفت : نگاه به خدا و خود و کار و مسئولیتی که بر عهده داریم و نگاه به مردم در امر مدیریت خیلی مهم است. ما برای حل مشکلات آنها و پاسخگویی به نیازهایشان آمده ایم .
مدیرکل آموزش و پرورش بیان داشت : در جامعه هدف ما معلمان ، دانش آموزان و اولیاء هستند که باید ببینیم نگاه ما نسبت به آنها چگونه است.
وی افزود : اگر ما در مدیریت ها خداوند تبارک و تعالی را در همه ی کارها شاهد اعمال خود ببینیم ،قطعاً نگاه ما نگاه درستی است و هدف ما فقط خدمت کردن خواهد بود. همچنین در این جلسه معاونین آموزش ابتدایی وسرپرست حوزه معاونت پرورشی وفرهنگی،آموزش متوسطه،توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل وروسای ادارت مشارکتهای مردمی وطرح وبرنامه ورئیس گروه انجمن اولیاء ومربیان اداره کل در خصوص برنامه های حوزه کاری خود به ایراد سخن پرداختند.
جهانگیری بیان داشت: اگر در جایی خدای نکرده خطا و خلافی صورت گرفته است ، حتما در آنجا نگاه به خود و خدا ضعیف بوده است.
مدیر کل آموزش پرورش استان گفت: نگاه ما باید به صورت جدی به اهداف تعلیم و تربیت باشد و زاویه دید ما طوری باشد که ما بتوانیم آنها را محقق کنیم.
وی به مشارکت مردم در اهداف آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت : از دل مشارکت به دنبال تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت هستیم که این مشارکت می تواند فکری ، تصمیم گیری ویا مالی وهزینه ای باشد.
جهانگیری همچنین به مدارس هئیت امنایی وغیر دولتی اشاره کرد وافزود:باید به این نگرش برسیم که این مدارس بخشی از بدنه آموزش وپرورش ما هستند ،وکارشناسان ادارات هر وظیفه ای که که نسبت به مدارس دولتی دارند به این مدارس هم باید داشته باشند،امور این مدارس فقط به کارشناسان مدارس غیر دولتی وهئیت امنایی محدود نمی شود.
وی تاکید نمود:نیروی انسانی این مدارس نیز جدا از نیروهای رسمی آموزش وپرورش نیستند ،باید زمینه حضور آنها در تمامی دوره های آموزشی سایر معلمین فراهم شود.
جهانگیری بر راه اندازی شورای نظارت بر مراکز غیر دولتی در شهرستانها تاکید نمود وگفت:شهرستانهای که ظرفیت راه اندازی این شورا را دارند بر اساس شرایط وضوابط می توانند آن را راه اندازی کنند. همچنین در این جلسه معاونین، آموزش ابتدایی وسرپرست حوزه معاونت پرورشی،معاون آموزش متوسطه،معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی  اداره کل وهمچنین روسای ادارات مشارکتهای مردمی،طرح وبرنامه ورئیس گروه انجمن اولیاء ومربیان ودبیر ستاد پروژه مهر در خصوص حوزه کاری خود به ایراد سخن پرداختند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن