تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820796319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایت هولناکی دیگر از تروریست‌های بوکو حرام


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



جنایت هولناکی دیگر از تروریست‌های بوکو حرام
گروه تروریستی بوکو حرام، در سلسله حملاتی که طی یک هفته اخیر به روستای "کومابزا" در ایالت "بورنو" در شرق نیجریه انجام داده، دستکم ۳۰ نفر را کشته و بیش از ۶۰ زن و دختر را ربوده است.



به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، گروه تروریستی بوکو حرام، در سلسله حملاتی که طی یک هفته اخیر به روستای "کومابزا" در ایالت "بورنو" در شرق نیجریه انجام داده، دستکم ۳۰ نفر را کشته و بیش از ۶۰ زن و دختر را ربوده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع نیجریه در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: «همچنان در حال تحقیق برای مشخص شدن ابعاد ماجرا و درست بودن گزارش‌های رسیده در این باره است.»  
در این حال یک مسئول بلندپایه دولت محلی "دامبوا" که خواست نامش فاش نشود گفت: «بیش از ۶۰زن و کودک به زور توسط تروریست‌ها ربوده شده‌اند.»
یکی از فرماندهان گروه‌های شبه نظامی محلی هم گفته است که «تروریست‌های بوکو حرام، بیش از ۶۰ را ربوده‌اند.»
یکی از ساکنان نجات یافته نیز به رویترز می‌گوید: «بیش از ۳۰ در جریان حملات چهار روزه گروه بوکو حرام کشته شدند و اکثر مردان گریختند.»
وی افزود: «روستا نیز ویران شده است. برخی از نجات یافتگان از این حملات، وسیله نقلیه برای انتقال به مناطق دیگر ندارند؛ به ویژه زنان و مردان کهنسال که پیاده روی به سمت لالسا در منطقه اسکیرا اوبا (واقع در ۲۵ کیلومتری روستای هدف حمله)، آغاز کرده‌اند.»  
منطقه محل حادثه از جمله مناطقی است که بیشترین آسیب‌ها را از شورش خونین گروه بوکوحرام در ۵ سال گذشته دیده است.
شایان ذکر است که 14 آوریل گذشته، گروه بوکوحرام ۲۰۰ دانش آموز دختر را از خوابگاه‌هایشان در منطقه "شیبوک" ربود. این اقدام واکنش جهانی و تحرکی بین المللی را برای آزادی دختران برانگیخت.
   
رویترز
   




۰۳/۰۴/۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن