تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسایل شهرسازی و ساختمانی آموزش و پرورش ساماندهی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار تهران در نشست مشترک باوزیرآموزش و پرورش: مسایل شهرسازی و ساختمانی آموزش و پرورش ساماندهی می شود تهران بزرگ-ایرنا- شهردار تهران گفت:مسایل شهرسازی و ساختمانی آموزش و پرورش ساماندهی می شود.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران،ˈ محمد باقر قالیباف ˈدر حاشیه نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: سابقه همکاری شهرداری تهران و آموزش و پرورش، سابقه دیرینه ای است، به نحوی که در طول چند سال گذشته یکی از سازمان هایی که ارتباط خوبی میان آن ها برقرار شده، آموزش و پرورش و شهرداری تهران بوده است.
وی ادامه داد: با فعالیت دولت جدید و حضور دکتر فانی در وزارت آموزش و پرورش، این همکاری ها گسترش بیشتری پیدا کرد.
شهردار تهران گفت: یکی از همکاری هایی که تا پیش از این به صورت جدی نبوده و هم اکنون قانون فرصت آن را فراهم کرده است، ساماندهی در حوزه مسایل شهرسازی و ساختمانی آموزش و پرورش است، چرا که برخی مدارس در نقاطی قرار گرفته است که به جهت ایمنی مصلحت بچه ها نیست تا از آنجا تردد کنند و علاوه بر این بعضی از مدارس به جهت فرسودگی ساختمان دچار مشکل هستند و گاهی اوقات در آن محله مازاد مراکز آموزشی و جود دارد، این در حالی است که نیاز است در محلات دیگر، مدارس جدیدی احداث شود.
قالیباف ادامه داد: در حوزه اوقات فراغت و مسایلی همچون اردوهای دانش آموزی، ورزش و استفاده از ظرفیت های خالی مدارس می توان همکاری های مشترکی داشت چرا که مدارس در هر محله باید کانون تربیتی آن محله باشد، علاوه بر این همکاری در حوزه مسایل کتابخانه از قدیم وجود داشته و این ارتباط با نمایشگاه یاد یار مهربان برقرار بوده است که از این رو می توان گفت این ظرفیت وجود دارد و باید این ارتباط با دقت بیشتری توسعه پیدا کند.
وی گفت: در حوزه مسایل فرهنگی، اجتماعی و هنری می توانیم اتفاقات خوبی را در شهر تهران، مخصوصا در حوزه آموزش شهروندی رقم بزنیم.
شهردار تهران اظهارداشت:می توانیم با همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیما در حوزه آموزش شهروندی اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.
قالیباف تاکید کرد: به عنوان نمونه یکی از چالش های ما فرهنگ ترافیک است و مطمئن هستم که می توانیم این موضوع را به سرعت حل کنیم، همانطور که می توانیم مسایل شهرسازی و بخشی از نیازهای مادی آموزش و پرورش را مرتفع کنیم و به هر حال آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است و هیچ کس احساس نمی کند که آموزش و پرورش یک مجموعه خاص و تنها یک وزارتخانه است.
تهرام564/7247 / 1539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن