تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهار آتش سوزی در انبار ضایعات سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مهار آتش سوزی در انبار ضایعات سمنان سمنان - ایرنا - آتش سوزی گسترده در انبار ضایعات سمنان پس از یک ساعت و 30 دقیقه تلاش ماموران آتش نشانی روز سه شنبه مهار شد.


این حادثه ساعت بعد از ظهر امروز در انبار ضایعات سمنان واقع در جاده نظامی رخ داد و پس از اطلاع ایستگاه آتش نشانی، اولین تیم آتش نشان دو دقیقه و 30 ثانیه بعد خود را به محل حادثه رساند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه وسعت آتش سوزی در این انبار زیاد بود، گفت: نوع حریق در این انبار سلولزی و کاغذی بود و موجب شد آتش به سرعت گسترده شود.
«سعید اسماعیل پور» با بیان اینکه 13 خودرو و تانکر آتش نشانی از سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد برای اطفای این حریق بکار گرفته شدند، افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد، جرقه های ناشی از برش کاری در اتاقک انبار عامل بروز آتش سوزی بوده است.
وی ادامه داد: در ساختمان مجاور انبار شش تانکر سوخت گازوییل، نفت و روغن و در اتاقکی نزدیک به انبار پنج دستگاه انبار اکسیژن وجود داشت که در صورت تعلل آتش نشانان و انتقال آتش به این مکان ها، وقوع انفجار دور از ذهن نبود.
این حادثه خسارت جانی نداشت و کارشناسان در حال برآورد خسارت مالی این حادثه هستند.ک/2
7340/599 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن