تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802666951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی در پست خراسان جنوبی راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی در پست خراسان جنوبی راه اندازی شد بیرجند - ایرنا - دو ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی برای جمع آوری اطلاعات متقاضیان در اداره کل پست خراسان جنوبی در بیرجند با حضور یکی از اعضای هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه طی مراسمی راه اندازی شد.


عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه پست کشور در دنیا از جایگاه خاصی برخوردار است گفت: از ابتدایی که اتحادیه جهانی پست شکل گرفته شرکت پست ایران پیشقراول بوده است.
ˈ حسین نعمتی ˈ افزود: امروز با توجه به تغییر شرایط و ورود تکنولوژی ها در دنیا برخی تصور می کنند که بحث پست کمرنگ شده این درحالی است نه تنها این امر کمرنگ نشده بلکه با جایگاه بالاتری به ارائه خدمت به مردم می پردازد.
وی ادامه داد: هر چه تکنولوژی بیشتر می شود اثر گذاری خدمات پستی نیز افزایش می یابد اما این موضوع از سوی افراد سیاستگذار مورد غفلت واقع شده است.
وی با بیان اینکه ادارات کل پست در استانها از مجموعه پست کشور در احصاء خدمات پستی سبقت گرفتند گفت: خدمت به مردم، فلسفه وجودی تشکیل پست است.
نعمتی با اشاره به اینکه طی سالهای گذشته تاکنون بسترهای ارائه خدمات پستی بیشتر به مردم فراهم شده اظهار داشت: در حال حاضر 7 هزار نامه رسان در سراسر کشور به مردم ارائه خدمت می کنند.
وی از تمامی دستگاههایی که به مجموعه پست کشور اعتماد کردند و ارائه خدمات خود به مردم را به این شرکت واگذار کردند، قدردانی کرد.
عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، عملکرد پست خراسان جنوبی را در ارائه خدمات پستی به مردم بویژه در بخش خدمات الکترونیکی مثبت ارزیابی کرد و گفت: زمینه های لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی در پست این استان آماده است.
وی ادامه داد: امروزه فروش خدمات الکترونیکی بصورت گسترده در کشور در حال افزایش است که حجم انبوهی از آن از طریق شرکت پست انجام می شود.
مدیر کل پست خراسان جنوبی هم در این مراسم با اشاره به برون سپاری وظایف دستگاههای حاکمیتی که قابلیت واگذاری دارد گفت: شرکت پست این استان طی سالهای اخیر در استفاده از فن آوری اطلاعات و احصاء خدمات الکترونیکی شتاب خوبی داشته است.
ˈ حسین عنایتیˈ از همه دستگاههایی که با اعتماد، ارائه خدمات خود به مردم را به اداره کل پست استان واگذار کردند قدردانی کرد و افزود: منفعت نهایی این امر عاید مردم می شود.
وی با بیان اینکه اداره کل پست استان تمامی خدمات دستگاهها را مبتنی بر فناوری روز و دانش بومی به مردم ارائه کرده یادآور شد: امروز نباید در پیاده سازی دولت الکترونیک از حلقه پست غافل شویم.
عنایتی افزود: طی سال گذشته میزان خرید و فروش اینترنتی از طریق شرکت پست استان 16 میلیارد ریال بوده است.
وی با اشاره به اینکه بستر بازاریابی و فروش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی از طریق شرکت پست استان فراهم شده گفت: ارائه این خدمت موجب می شود سود این محصولات نصیب دلالان نشود.
وی ارسال بار حجاج به ایستگاه پروازی و نیز تحویل آن به آدرس محل سکونت حجاج، توزیع شناسنامه نوزادان و متوفیان را نمونه ای از دیگر فعالیت های پستی در این استان برشمرد.
وی با اشاره به راه اندازی دو ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی در اداره کل پست استان گفت: در این راستا افراد واجد شرایط می توانند از هر جایی که دسترسی به اینترنت دارند متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی شوند و با نوبت گیری برای تکمیل ثبت نام به ایستگاه های پست مراجعه کنند.
وی گفت: ثبت نام از متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی توسط اداره کل پست انجام و سپس تحویل آن به متقاضیان توسط اداره ثبت و احوال صورت می گیرد.
وی افزود: در حال حاضر افرادی که تاکنون کارت شناسایی ملی دریافت نکردند و افرادی که تغییر مشخصات سجلی داشته اند در اولویت دریافت کارت هوشمند ملی هستند.
وی ادامه داد: تا پایان سال جاری در تمام شهرستانهای استان ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی توسط این اداره کل راه اندازی می شود.
مدیرکل پست خراسان جنوبی ، کارمزد هزینه پستی ثبت نام کارت هوشمند ملی از متقاضی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده را 50 هزار ریال ذکر کرد.
عنایتی گفت: ظرفیت روزانه پذیرش متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی که پیش ثبت نام را انجام داده اند در هر یک از ایستگاه های اداره کل پست استان 50 نفر می باشد.665

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن