تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح سفره های آسمانی در امامزادگان کشور برای روزه دارن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح سفره های آسمانی در امامزادگان کشور برای روزه دارن تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، از اجرای طرح «سفره های آسمانی» در امامزادگان کشور با هدف اطعام روزه داران در ماه رمضان خبر داد.


به گزارش ایرنا از سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام والمسلمین «احمد شرفخانی» در نشست مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی با بیان اینکه طرح تابستانی اوقاف فراغت نشاط معنوی چند سالیست که در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود، افزود: سال گذشته 125 هزار نفر در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و تا پایان طرح مشارکت داشتند.
وی با بیان اینکه در طرح نشاط معنوی دانش آموزان دختر و پسر 7 تا 18 ساله تحت پوشش قرار می گیرند، ادامه داد: سه گروه مربی، مبلغان اعزامی از قم، مبلغان بومی و دانشجویان علوم قرآنی در این طرح فعال خواهند بود و از مربیان آموزشی و ورزشی استان ها نیز استفاده خواهیم کرد.
شرفخانی با بیان اینکه در سال 93 که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ ، باعزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده و بر روی مسائل فرهنگی نیز تاکید بسیار دارند باید بر اجرای این دو طرح فرهنگی در ایام تابستان در امامزادگان اهتمام داشت، افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای عرضه و اجرای برنامه های قرآنی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین با بیان اینکه مراسم استقبال از ماه رمضان امسال در سراسر کشور با غبار روبی و عطر افشانی امامزادگان برگزار خواهد شد، گفت: برپایی خیمه های معرفت، مناجات خوانی، جلسات تفسیر قرآن، ترتیل خوانی، اقامه نماز جماعت و سخنرانی های مذهبی از سرفصل های اصلی طرح ضیافت الهی در ماه رمضان است.
وی خاطرنشان کرد: طرح سفره های آسمانی با هدف اطعام روزه داران براساس نیات واقفان در قالب طرح ضیافت الهی در امامزادگان برگزار می شود.
اجتمام(1) ** 7268 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن