تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801706052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه برداشت مواد معدنی در منطقه ویژه خلیج فارس بومی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس: دستگاه برداشت مواد معدنی در منطقه ویژه خلیج فارس بومی شد تهران - ایرنا - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، از بومی سازی دستگاه برداشت مواد معدنی در این منطقه ویژه خبر داد و افزود: با بومی سازی بسیاری از قطعات و تجهیزات مورد نیاز و بکارگیری تجهیزات ساخت داخل، در سال های اخیر میلیاردها ریال در هزینه ها صرفه جویی و از خروج ارز جلوگیری شده است.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مسعود هندیان در آستانه روز صنعت و معدن (دهم تیر) افزود: بومی سازی یکی از آرمان های کلیدی توسعه صنعتی کشور است و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با تکیه بر اصل خودباوری، گام های موثری در این زمینه برداشته است.
وی، بومی سازی دستگاه برداشت مواد معدنی را مهمترین نمونه بومی سازی در کشور دانست و افزود: طراحی و ساخت بخشی از قطعات اصلی دستگاه برداشت مواد معدنی توسط مهندسان این منطقه سبب صرفه جویی هزینه 4 هزار دلاری تعمیر و بررسی دستگاه مذکور به ازای هر ساعت توسط کارشناسان خارجی شده است.
به گفته هندیان، این دستگاه دارای توان برداشت سه هزار تن مواد معدنی در ساعت است که در بخش عملیات مکانیزه حمل و انتقال مواد معدنی از مجموعه انبارها تا درون کشتی، کار برداشت مواد و انتقال آن روی نوار نقاله را انجام می دهد.
براساس گزارش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، وی افزود: برخی دیگر از نیازهای منطقه 100 درصد از طریق بومی سازی و خودکفایی تامین شده که از جمله آنها می توان به مجموعه کامل تجهیزات و قطعات مکانیکی ایستگاه های تخلیه واگن اشاره کرد.
اقتصام (1)1070**1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن