تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820355207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری رودسر مدرسه فوتبال تاسیس کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان قنبرزاده:
شهرداری رودسر مدرسه فوتبال تاسیس کرد
رودسر - خبرگزاری مهر: شهردار رودسر از ایجاد مدرسه فوتبال در این شهر خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، خداداد قنبر زاده ظهر سه شنبه در جلسه شهرداری رودسر بابیان اینکه شهرداری تلفیقی از کارهای فرهنگی، عمرانی و ورزشی است، افزود: رویکرد این نهاد فقط کارهای عمرانی نیست.   وی اظهارداشت: با هدف پرورش و شناسایی استعدادهای نونهالان و نوجوانان مدرسه فوتبال با یک رویکرد فرهنگی در این شهر راه اندازی شده است.

شهردار رودسر همچنین با بیان اینکه باشگاه شهرداری رودسر با همکاری شورای اسلامی خود را ملزم و متعهد به راه اندازی مدرسه فوتبال کرده است، گفت: شهرداری تلفیقی از کارهای فرهنگی، عمرانی و ورزشی است.

وی افزود: توسعه هر کشوری به نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص بستگی دارد و جایگاه نهاد تعلیم و تربیت در تحقق این امر بسیار تعیین کننده است.

قنبرزاده در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از مشارکت خانواده ها در پرکردن اوقات فراغت افزود: برنامه های اوقات فراغت باید در راستای نیازهای معنوی، فرهنگی، آموزشی و مهارتی نسل جوان و نوجوان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: درصورت برنامه ریزی صحیح برای پرکردن مطلوب اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان، از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

شهردار رودسر همچنین طرح سلامت دریا را فرصت مناسبی برای بهره مندی مردم از این موهبت الهی دانست و افزود: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی فراهم سازی ایجاد امکانات زیرساختی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان و مسافران تابستانی است.

وی یادآورشد: هم اکنون امکانات لازم برای تحقق این امر در سواحل رودسر چاره اندیشی و تدبیر شده است. 



 


۱۳۹۳/۴/۳ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن