تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817930628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد حوزه هنري قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۲ب.ظ)
مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد حوزه هنري قم برگزار شد مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد حوزه هنري قم با حضور استاد محمد علي مجاهدي، دکتر محمد علي خبري، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، مجيد مصلحي، محمد ابراهيم فقيه‌زاده و جمعي از هنرمندان و مديران استان مراسم توديع و معارفه وحيد فرجي و مجدالدين معلمي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در ابتداي اين مراسم استاد محمد علي مجاهدي در توصيف دوران مديريت وحيد فرجي گفت: پشتکار، صميميت، روابط عمومي قوي و دغدغه فرهنگ انسان را داشتن و خود را در مخاطره انداختن را از جمله خصوصيات وي دانست.
وي در ادامه ضمن آرزوي موفقيت براي مجد الدين معلمي، گفت: اميدوارم آقاي معلمي با قدرت جواني و تجربه‌اي که دارند بتوانند در اين پست موفق باشند.
محمد رضا آزاد کارشناس تئاتر و از کارمندان حوزه هنري استان قم نيز ضمن تشريح شکل‌گيري حوزه هنري استان قم و تشکر و تقدير از وحيد فرجي خطاب به مجد الدين معلمي گفت: از آنجا که ما خود را وامدار فعاليت‌هاي مديران و هنرمندان پيش از اين در حوزه هنري مي‌دانيم و بنده و همکارانم در حوزه هنري در خدمت شما هستيم تا در راستاي اهدافي که تا امروز تلاش شده، همکاري کنيم.
دکتر محمد علي خبري عضو کميسيون هنر و معماري شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز در اين مراسم حوزه هنري را برخاسته از انقلاب دانست و گفت: اگر مديران با هنرمندان و هنر در ارتباط باشند نتيجه‌ي مطلوب حاصل مي‌شود. در حوزه هنري قم چنين بوده و آقاي فرجي در اين مدت توانسته ارتباط معنا داري با هنرمندان برقرار کند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمين ايزد پناه مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در خصوص اين مراسم که در حسينيه شهداء قم برگزار مي‌شد، گفت: در حسينيه ارشاد شاهد برگزاري مجلس توديع و معارفه دو مديري هستيم که از فرزندان همين حسينيه‌ها و مساجد هستند. اين نشانه‌اي‌ايست که وحيد فرجي هدفش اعتلاي هنر و فرهنگ عاشورا، شهادت و مقاومت بوده‌است همچنين اين بزرگترين هديه‌ي عاشورا و فرهنگ عاشورايي به آقاي معلمي است.
مجيد مصلحي مدير کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنري در اين مراسم ضمن تشکر از وحيد فرجي بابت همکاري ده ساله‌اش با حوزه هنري، گفت: جناب معلمي مديري جوان، پر نشاط و پرانرژي، برخاسته از قم است و اميدوارم حضور ايشان در اين پست منشاء خير و برکت براي قم، حوزه هنري و خود او باشد.
وي در ادامه انتظارات و توقعات حوزه هنري از مديديت جديد حوزه هنري استان قم را مطرح نمود.
وحيد فرجي رئيس پيشين حوزه هنري قم در ادامه مراسم ضمن برشمردن اهم فعاليت‌هاي حوزه هنري قم در طول دوران مديريتش، از همکارانش در حوزه هنري قم و مديراني که با وي همکاري داشتند تقدير و تشکر نمود و براي مجدالدين معلمي آرزوي توفيق و موفقيت نمود.
در پايان سرپرست جديد حوزه هنري استان قم حکم انتصاب خود را از دست مجيد مصلحي دريافت نمود و در سخناني کوتاه گفت: خدا را شکر مي‌کنم که توفيق خدمت دوباره در شهر قم را به من داد، شاکرم از اين نعمت و بايد از حضرت معصومه(س) تشکر کنم که اجازه خدمت‌گذاري به من در شهرشان را به من دادند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن