تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد مركز تعميرگاهي و خدمات خودروئي جهت رفاه حال تاكسيداران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۲۲ب.ظ)
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم خبر داد: ايجاد مركز تعميرگاهي و خدمات خودروئي جهت رفاه حال تاكسيداران مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت:اين سازمان مركز تعميرگاهي و خدمات خودرويي جهت رفاه حال تاكسيداران ايجاد خواهد كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي عزتي با بيان اينكه اين سازمان تمامي مساعي خود را در راستاي خدمت رساني هر چه مطلوبتر به تاكسيداران انجام مي‌دهد، افزود: در حال ساخت مجتمعي به اين منظور در قطعه زميني در مجاورت ساختمان اداري سازمان، واقع در ميدان شهداي ۷۲تن ابتداي جاده كوه سفيد با مشاركت بخش خصوصي هستيم.
عزتي تصريح كرد: مجتمع مذكور درراستاي خدمت رساني و با هدف بهره وري بهينه از امكانات موجود و در زمين مناسبي به مساحت ۶۱۰ مترمربع؛ طي قرارداد مشاركتي جهت ارائه خدمات ويژه تعميرگاهي ناوگان تاكسي شهري قم احداث مي گردد.
وي در پايان پيشرفت فيزيكي احداث مجتمع را درحال حاضر ۴۰% عنوان كرد و اظهار اميدواري كرد كه اين مركز در سريع ترين زمان ممكن به بهره برداري برسد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن