تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818898257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح زوج و فرد پایتخت در ماه رمضان یک ساعت کاهش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح زوج و فرد پایتخت در ماه رمضان یک ساعت کاهش می یابد تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ساعت طرح زوج و فرد در پایتخت خبر داد و گفت: زمان این طرح در ماه مبارک رمضان از ساعت 19 به ساعت 18 کاهش یافته است.


سرهنگ ˈتیمور حسینیˈ روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اقدام به منظور بهره گیری بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان و تسهیل در عبور و مرور روزه داران در این ماه به اجرا در می آید.
وی اظهار کرد: طرح ترافیک پایتخت کماکان تا ساعت 17 در محدوده این طرح ادامه می یابد و کسانی که مجوز تردد در این مناطق ندارند، امکان عبور و مرور را نخواهند داشت.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ساماندهی و آرام سازی معابر مقابل مساجد تهران، گفت: تمهیدات لازم برای بهره گیری مناسب مردم از فیوضات ماه مبارک رمضان فراهم شده است.
حسینی بیان کرد: با عنایت به نزدیک شدن ماه بهار قرآن این مجموعه مصمم است با مشارکت و همراهی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران نسبت به آرام سازی معابر و تسهیل عبور و مرور همشهریان به مساجد اقدام نماید.
وی، شناسایی معابر پر رفت و آمد، پیاده روها، تابلوهای ترافیکی مورد نیاز، اصلاح چراغ های راهنمایی را از جمله اقداماتی دانست که تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برای برطرف کردن نیازهای تهرانی ها و حفظ آرامش و آسودگی و بهره گیری از معنویات این ماه، به اجرا درمی آید.
تهرام/1109/519/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن