تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819683512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم‌انديشي استادان آموزش‌هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي در قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ تير ۱۳۹۳ (۲۲:۳۸ب.ظ)
نشست هم‌انديشي استادان آموزش‌هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي در قم برگزار شد نشست هم انديشي يک روزه استادان آموزش‌هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي در اداره کل تبليغات اسلامي استان قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين هم‌انديشي حجت‌الاسلام والمسلمين سيد جواد موسوي هوايي معاون پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسکندري مديرکل تبليغات اسلامي استان قم، حجت‌الاسلام علي دارابي مديرکل دفتر برنامه‌ريزي آموزش‌هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي و حجج اسلام داود کميجاني، محمدحسين تواناني، حمزه شريفي‌دوست و علي بخشي به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداختند.
حجت‌الاسلام موسوي هوايي، تبليغ را يک تکليف و سنت الهي دانست که بايد حد و اندازه داشته باشد چراکه تبليغ نمي‌تواند در هر جايي و در مورد هر چيزي باشد.
معاون پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي با بيان اينکه تبليغ براي هر قشر، سن و آداب و رسوم فرق مي کند اظهار کرد: يکي از کارهايي که در برنامه هاي آموزش هاي تخصصي در دست اقدام داريم، آموزش روش رساندن پيام الهي است.
وي خطاب به مبلغان گفت: نگذاريد حريم ها شکسته شود. شما همان روحاني سنگين و باوقاري هستيد که نبايد جلوي شما حرمت‌ها شکسته شود.
حجت‌الاسلام اسکندري مديرکل تبليغات اسلامي استان قم نيز از حضور متعهدانه و زحمات بي‌دريغ استادان گفتمان‌هاي ديني در عرصه‌هاي فرهنگي و تبليغي قدرداني کرد و خطاب به آنها گفت: شما در اين شرايط بسيار حساس که با قشرهاي مختلف از جمله جوانان ارتباط داريد تاثيرات لازم را در مباحث ديني و معرفتي داشتيد و اميدوارم اين تاثيرگذاري همچنان ادامه داشته باشد.
وي بر لزوم برگزاري دوره‌هاي آموزشي ويژه قشرهاي تاثيرگذار تاکيد کرد و خطاب به استادان دوره‌هاي آموزش‌هاي تخصصي گفت: شما خودتان تاثيرگذاريد و قشرهاي تاثيرگذار را تربيت مي‌کنيد، بنابراين دست شما بايد از نظر قدرت نظريه پردازي پر باشيد تا بتوانيد مسائل جامعه و پاسخ‌هاي مرتبط با آنها را ارائه دهيد.
حجت‌الاسلام اسکندري به آسيب شناسي دوره‌هاي برگزارشدن اشاره کرد و گفت: يکي از غفلت‌هايي که در طول 35 سال پيروزي انقلاب شده اين است که آموزش‌ها براي عموم جامعه و قشرهاي تاثيرگذار محدود بوده و گاهي پژوهش محور نبوده است.
حجت‌الاسلام دارابي مديرکل دفتر برنامه‌ريزي آموزش‌هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي نيز از جمله اهداف اين هم‌انديشي را، انسجام‌بخشي وتقويت مشارکت فراگير استادان آموزش‌هاي تخصصي در جريان نظام نهاد خانواده، نظام تعليم و تربيت و سازمان‌هاي اداري و نهادهاي اجتماعي براي رفع موانع فرهنگي، ساختاري و رفتاري و همچنين دستيابي به نظام آموزشي کارآمد با تحول در اهداف، ساختارها و فرآيندها و وظايف و مأموريت‌هاي اصلي با رويکرد انسجام‌بخشي، هم‌افزايي، ارتقاء کارآمدي و با محوريت مشارکت همه دغدغه‌‌مندان حوزه فرهنگ ديني برشمرد.
اين هم انديشي با تجليل از استادان آموزش هاي تخصصي و قرائت بيانيه‌اي به کار خود پايان داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن