تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814190904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی در جهت اشتغال زایی جوانان گام بردارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی و اداری،مالی فرمانداری شیراز : دستگاه های اجرایی در جهت اشتغال زایی جوانان گام بردارند خبرگزاری پانا: جهانخواه گفت:دستگاه های اجرایی بر اساس سند توسعه اشتغال شهرستان در جهت اشتغال زایی جوانان گام بردارند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲ تير ساعت 15:56



به گزارش خبرگزاری پانا، عزت اله جهانخواه بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان شیراز بر همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در جهت اشتغال زایی جوانان تاکید کرد و افزود: یکی ازشعارهای اصلی دولت تدبیر و امید حل مسائل اقتصادی و اشغال جوانان است که مسئولان باید در راستای تحقق این امر مهم تلاش بیشتری نمایند.
وی ادامه داد: کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان باید براساس سند توسعه اشتغال شهرستان؛عوامل موثر در ایجاد اشتغال و همچنین موانع و مشکلات موجود را بررسی و گزارشات را به فرمانداری ارسال نمایند تا راهکارها و تصمیمات مناسب اتخاذ شود.
معاون برنامه ریزی و اداری،مالی فرمانداری شیراز با بیان اینکه وضعیت اشتغال در شیراز باید آسیب شناسی شود و در راستای موانع و مشکلات گام برداشت ادامه داد: فرهنگ نگاه به کار و شغل باید تغییر پیدا کند که با ایجاد کانون های کارآفرینی در استان امیدواریم برنامه های خوبی در این خصوص عملیاتی و زمینه ایجاد فرصتهای شغلی فراهم شود.
وی تصریح کرد: در رابطه با اشتغال زایی در بلند مدت به یک نهضت مهارت آموزی در کنار تحصیل نیاز است .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن