تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلوک 11 درصدی اوراق مشارکت شهرداری شیراز به فروش رفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بلوک 11 درصدی اوراق مشارکت شهرداری شیراز به فروش رفت خبرگزاری پانا: 200 هزار ورقه مشارکت شهرداری شیراز که به صورت عمده عرضه شده بود امروز در فرابورس به فروش رسید.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲ تير ساعت 15:46

به گزارش خبرگزاری پانا ، این اوراق معادل 11.11 درصد از کل اوراق مشارکت شهرداری شیراز بود که به ارزش 236 میلیارد و 700 میلیون ریال عرضه شد و بیشترین ارزش معاملات امروز بازارهای فرابورس نیز به این نماد اختصاص یافت.
همچنین در پایان معاملات روز دو‌شنبه 49 میلیون و 572 هزار ورقه به ارزش 846 میلیارد و 954 میلیون ریال در 16 هزار و 119 نوبت مبادله شد و شاخص فرابورس با کاهش اندک 0.98 درصدی بر روی عدد 737.6 واحد ایستاد.
بیمه کارآفرین، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و مجتمع معادن مس تکنار بیشترین افزایش قیمت را داشتند و نمادهای توکاریل، سیمان لار سبزوار، افرانت و گسترش سرمایه گذاری ایرانیان نیز با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.
از سوی دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس و در بخش ETF، 52 هزار و 95 واحد سرمایه‌گذاری صندوق قابل معامله اطلس داد و ستد شد و در بازار اوراق با درآمد ثابت هم شاهد دست به دست شدن 44 هزار و 390 برگه اجاره مپنا بودیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن