تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین دغدغه دولت فقر و سوءتدبیری مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران چاووشی:
مهمترین دغدغه دولت فقر و سوءتدبیری مسئولان است
قدس- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه های کشور و دولت فقر و سوء تدبیری مسئولان است و همه مشکلات دیگر در سایه این دو موضوع کلی رفع خواهند شد، گفت: ابتدا باید به فکر روزی و معیشت مردم بود، موضوعاتی که در چند سال گذشته با سو تدبیر مسئولان بسیار حاد شده بود اکنون با تلاش همه جانبه دولت در حال رفع است.



به گزارش خبرنگار مهر، سید شهاب الدین چاووشی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری قدس که با حضور فرماندار این شهرستان و روسای ادارات برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: در سال های پس از انقلاب دشمنان و منافقان تلاش کردند با روش های گوناگون بین یاران نزدیک امام خمینی(ره) تفرقه ایجاد کنند و فاصله بیندازند البته ایشان پیش بینی کرده بودند و همواره به این افراد توصیه می کردند که مبادا بین شما فاصله بیفتد، خوشبختانه امروز با وجود تلاش دوستان ناآگاه و دشمنان خطرناک جمهوری اسلامی همچنان پابرجا است و با اقتدار پیش می رود و دولت جدید نیز توانسته است با تدبیر خود امید را به آحاد مردم بازگرداند. این مسئول ادامه داد: مهمترین دغدغه های کشور و دولت در حال حاضر فقر و سوء تدبیری مسئولان است، همه مشکلات دیگر در سایه این دو موضوع کلی رفع خواهند شد، ابتدا باید به فکر روزی و معیشت مردم بود، باید فقر و فاصله طبقاتی از جامعه ریشه کن شود و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با تدبیر مسئولان نظام، موضوعاتی که در چند سال گذشته با سو تدبیر مسئولان بسیار حاد شده بود اکنون با تلاش همه جانبه دولت در حال رفع است. چاووشی عنوان کرد: یکی دیگر از مهمترین وظایف یک دولت تامین امنیت و آسایش مردم آن کشور است، همه تشکیلات کشور برای این بوجود آمده که مردم در چارچوب قانون زندگی آرامی داشته باشند، اگر حکومتی نتواند مشکلات معیشتی جامعه را سامان دهد، جلوی بی عدالتی نایستد و نا امنی را برطرف نکند هرگز نمی تواند ادعا کند که جامعه اسلامی و علی وار است. معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بوده و بی اخلاقی هرگز در آن جایی نداشته اما در برهه ایی از این نظام پرافتخار عده ایی تلاش کردند با انگ زدن به شخصیت های برتر این نظام خود را مطرح کنند و با این حرکت بی اخلاقی را در جامعه باب کردند، همه باید تلاش کنند تا دیگر چنین اتفاقاتی در کشور رخ ندهد. وی افزود: مردم بر اساس تبلیغات کاندیداها به پای صندوق های رای می روند و فرد اصلح را انتخاب می کنند، وقتی مردم در یک روند سیاسی صحیح در انتخابات حضور می یابند حتی اگر انتخاب اشتباهی کرده باشند باید به نظر آنها احترام گذاشت، دولتها عوض می شوند ولی آنچه مهم است کلیت نظام بر مبنای حفظ ولایت فقیه است. این مسئول اضافه کرد: در قانون اساسی کشور آمده که فعالیت هر سه قوه مجزا از یکدیگر است اما این بدان معنا نیست که هرکسی فقط کار خود را در نظر بگیرد و کار قوه دیگر را نقض کند، در دوره ریاست جمهوری گذشته مجلس و قوه مجریه مشکلات بسیاری در این خصوص داشتند. وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی یک پیکره واحد است و هیچ قوه ایی نباید قوه دیگر را تضعیف کند همه لازم و ملزوم یکدیگر هستند و تحت نظارت مقام معظم رهبری باید با یکدیگر تعامل داشته باشند، ابتدا خود مسئولان باید به ارزش های اخلاقی توجه کنند و از تهمت و افترا بپرهیزند تا مردم نیز آنها را سرلوحه خود قرار دهند. چاووشی یادآور شد: سربازان دیپلماتیک کشور در حال مذاکره با دشمنان هستند و تلاش می کنند که به یک توافق جامع دست یابند اما دشمنان هر روز ساز جدیدی کوک می کنند، آمریکا و اسرائیل از سالهای گذشته به دنبال ایجاد یک خاورمیانه جدید هستند و این ایران است که جلوی آنها را گرفته و اجازه نمی دهد که کاری پیش ببرند. وی ادامه داد: اکنون مسئولان وظیفه دارند تا فضای کشور و ذهن مردم را آماده کنند تا اگر مذاکرات به نتیجه دلخواه نرسید مردم ناامید نشوند.


۱۳۹۳/۴/۲ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن