تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای دقیق قانون لازمه رسیدن به جامعه با نشاط است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز آقایی:
اجرای دقیق قانون لازمه رسیدن به جامعه با نشاط است
نظرآباد – خبرگزاری مهر:  فرماندار نظرآباد گفت: اجرای دقیق قانون و برخورد قاطعانه با کسانی که مخل امنیت و آسایش مردم می شوند لازمه رسیدن به جامعه ای سرشار از نشاط اجتماعی است.



به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته قوه قضاییه فرماندار شهرستان نظرآباد و برخی از مدیران ارشد فرمانداری پیش از ظهر دوشنبه از دادگستری این شهرستان بازدید کردند.
 
شهریار آقایی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: دفاع قاطعانه از قانون و دفاع از حقوق شهروندی باید سر لوحه کار قرار بگیرد.
 
آقایی در ادامه تاکید کرد: اجرای دقیق قانون و برخورد قاطعانه با کسانی که مخل امنیت و آسایش مردم می شوند ما را در رسیدن به جامعه ای سرشار از نشاط اجتماعی یاری می کند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: صیانت از حقوق شهروندی یکی دیگر از کارهایی است که باید به خوبی به آن پرداخت چرا که حقوق شهروندان و صیانت از حقوق شهروندان باید به طور کامل در جامعه رعایت شود.
 
فرماندار نظرآباد بیان کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی باعث می شود که اعتماد مردم به دستگاههای قضایی در شهرستان بالاتر برود و در این مسیر باید فضا را به سمتی ببریم که ارتقای كيفي مشهود‌تر شود.
 
این مسئول در پایان اضافه کرد: باید با برنامه ریزی های مدون در جامعه و ایجاد اشتغال برای جوانان فضاي اقتصادي سالم را به وجود آوریم چرا که علل و عموامل بسیاری از جرائم که منجر به ایجاد فضای ناسالم می شود بیکاری جوانان است.
 



۱۳۹۳/۴/۲ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن