تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802975887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دغدغه حجاب و عفاف متعلق به گروه خاصی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران: دغدغه حجاب و عفاف متعلق به گروه خاصی نیست تهران بزرگ-ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: موضوع حجاب و عفاف تعلق به گروه خاصی ندارد و اجازه نمی دهیم عفاف و حجاب برای عده ای حتی با اغراض خوب، مستمسک قرار بگیرد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، سید شهاب الدین چاوشی در پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که در محل استانداری تهران برگزارشد، اظهار کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با وجود آنکه این موضوع یکی از اصول مسلم در کشور است اما درغربت و گمنامی مانده است.
وی با بیان این مطلب که این دغدغه که ما در مصداق امر به معروف و نهی از منکر به موارد خاصی تکیه داریم و از نکات اصلی تر غافلیم و اخیرا در جریان مبارزه با بدحجابی مطرح شد، افزود: عده ای برای تجمع اعلام آمادگی کردند که به آنها توصیه شد در قالب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغات گسترده تری برای موضوع حجاب داشته باشند تا پیامی برای مردم باشد.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندارتهران با اشاره به این مطلب که شناسایی مصادیق معروف و منکر در بخش ها و ادارات نیازمند کار کارشناسی است، گفت: مصداق منکر تنها بدحجابی نیست بلکه مردم آزاری، ارتشاع، تعلل در کار مردم و اموری از این قبیل از جمله این مصادیق است و گاهی در سازمان های اداری موضوعات پیچیده تر از بدحجابی مطرح است.
چاوشی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که تاکید داشتند ˈاسلام یک منظومه استˈ بیان کرد: اگر بخواهیم برخی از قواعد دینی را براساس میل خودمان بیان کنیم با دینداری تناسب ندارد باید در سازمان اداری مصادیق امر به معروف و نهی از منکر را مشخص کرده و به هرکدام نسبت به وزنشان حساس باشیم .
وی با انتقاد از رویکرد برخی رسانه ها گفت: دو مساله در حوزه عفاف و حجاب بوجود آمد که در سایت ها به ناحق مطرح شد، اشکال آن بود که براساس قانون کسی حق ندارد بدون مجوز تجمع و راهپیمایی کند و اینکه بخواهیم برای دفاع از یک امر قانونی و شرعی عمل غیرقانونی انجام دهیم، قابل قبول نیست.
چاوشی با بیان این مطلب که می توانستیم اجتماع کنندگان را به دلیل نقض قانون تحت تعقیب قرار دهیم، افزود: اما به دلیل تقدس هدف و موضوع عفاف و حجاب این کار را انجام ندادیم از سوی دیگر همزمان عده ای در موضوعات و منکرات دیگر قصد تجمع داشته باشند و نمی توانستیم گزینشی عمل کنیم .
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر این مطلب که موضوع حجاب و عفاف تعلق به گروه خاصی ندارد و ما اجازه نمی دهیم عفاف و حجاب برای عده ای حتی با اغراض خوب مستمسک قرار بگیرد اظهار کرد: لازم است رویه ای یکسان در استان در نظر گرفته شود تا همه به آن متصل شویم در غیر این صورت اگر هر گروهی ساز خود را حتی به نام دفاع از دین بزند سنگ روی سنگ بند نمی شود.
چاوشی تاکید کرد: طرح عفاف و حجاب که بخشنامه وزارت کشور است، با استحکام پیگیری می شود.
تهرام/9977/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن