تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801776340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناجا: دولت حمایت خوبی از نیروی انتظامی داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده ناجا: دولت حمایت خوبی از نیروی انتظامی داشته است سنندج - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گفت: دولت آقای روحانی با وجود همه مضیقه ها و مشکلات اقتصادی کشور، حمایت خوبی از نیروی انتظامی داشته ، و از طرف دولت برای اجرای ماموریت ها و وظایف ناجا محدودیتی پیش نیامده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈاسماعیل احمدی مقدمˈ روز یکشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کردستان،در جمع خبرنگاران، افزود: رویکرد نیروی انتظامی رویکردی قانونی و قانون گرایی است؛ و لذا تغییر دولت ها در برنامه های نیروی انتظامی تاثیر چندانی ایجاد نمی کند.
وی اظهارکرد:طبیعی است که همه طرفدار استقرار قانون هستند و نیروی انتظامی به قانون عمل می کند و تابع فضای سیاسی و جریانات سیاسی نیست.
فرمانده ناجا درباره رویکرد نیروی انتظامی در ارتباط با ماهواره نیز گفت: راهکار نیروی انتظامی برای مقابله با ماهواره همچنان فرهنگی است، و این نیرو بازوی اجرای قانون است.
وی افزود: نیروی انتظامی در اجرای قانون با رویکرد فرهنگی اجتماعی به دنبال توجیه مردم است که اقناع اجتماعی صورت گیرد ولی در هر صورت وقتی کسی از چراغ قرمز عبور می کند مامور ما ناچار از اجرای قانون است، اگرچه ممکن است او عذری برای این کار خود داشته باشد و یا توجیه قانون داشته باشد.
وی اظهار کرد: فکر می کنم صدا و سیما پیشرفت خوبی در جذاب کردن برنامه ها و گسترش پوشش برای مناطق دور دست داشته،اما متاسفانه در برخی مناطق کوهستانی مانند کردستان شاید پوشش کامل نباشد؛ ولی نیروی انتظامی نمی تواند در اجرای قانون خودش اجتهاد کند.
وی اظهارکرد: باید کاری کنیم که مردم در اجرای قانون در همین حوزه با ما همکاری کنند و با کمترین تنش اعمال قانون داشته باشیم.
فرمانده ناجا، در مورد ممانعت نیروی انتظامی از حضور بانوان در اماکن ورزشی نیز گفت: در ابتدای دولت نهم دولت چنین مجوزی را صادر کرد که با واکنش علما و مراجع بزرگوار روبه رو شد و این کار متوقف شد که این حساسیت تغییری نکرده است.
وی افزود: علما و مراجع عزیز هم دغدغه مسایل شرعی و اخلاقی دارند، لذا هر زمانی که این مشکلات حل شد نیروی انتظامی مجری است.
وی اضافه کرد:در جریان مسابقه اخیر والیبال در تهران، و دیگر مسابقات شاهد حضور بعضی مهمانان، سفیران و کاردار زن و یا وزرا با خانواده هستیم که جایگاه ویژه برای آنان در نظر گرفته،و برای این افراد محدودیتی ایجاد نمی کنیم.
سردار احمدی مقدم گفت:فکر می کنم امروز در شرایطی نیستیم که به مصلحت باشد که شاهد اختلاط زن و مرد در سالن های ورزشی باشیم.
وی درباره معابر مرزی در کردستان اظهارکرد:معابر قانونی با کشور عراق و اقلیم کردستان اکنون باز است و نیروی انتظامی با افزایش این معابر نیز موافق است و برای افزایش این معابر باید پروتکل دو جانبه ای بین ما و دولت عراق و اقلیم باشد.
وی اظهار کرد: در گذرهای موقت مرزی که که از 10 سال پیش در مریوان و بانه ایجاد شده ، شاهد اشتغال و رونق اقتصادی و گردشگری هستیم و نشان می دهد کار بسیار خوبی انجام شده است.
وی گفت: در ابتدا نگاه معیشتی به این گذرگاه های مرزی داشتیم اما این مساله موجب ایجاد یک جریان وسیع گردشگری در کردستان شده و دولت نیز با طرح هایی که دارد این امور را ساماندهی بیشتری کند.
وی با تاکید بر ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در کردستان در راستای توسعه همه جانبه این استان،افزود: نیروی انتظامی به اندازه سهم و نقش خودش از روند توسعه کردستان حمایت قاطع می کند.
فرمانده ناجا در ادامه اظهارکرد:هیچ مسوولی نگاه امنیتی به کردستان ندارد و در سطح کلان کشوری یک اجماع درباره این استان بین مسوولان وجود دارد.
وی به اشرافیت رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری در مورد کردستان اشاره کرد و گفت: مسوولان کشور در ارتباط با کردستان نگاه شتاب بخشی ، و حرکت توسعه و رونق آن اجماع و اتفاق نظر دارند.
سردار احمدی مقدم اضافه کرد:امنیت کردستان از مطلوب ترین امنیت در سطح کشور است اما دست هایی وجود دارد که تلاش می کنند این امنیت را با فراز و فرودهایی روبه رو کنند.
وی به جریان تروریستی پژاک و یا جریان تکفیری که از پاکستان به داخل کشورمان هدایت، و برخی از جوانان کردستان را اغفال کرده اند اشاره کرد و گفت: این جریانات دست به ترورهای مختلفی زده اند اما این مساله در عمق امنیت مردمی این استان تغییری حاصل نکرده است.
وی افزود: این گروه های تروریستی هیچ جایگاهی در میان مردم کردستان ندارند و هیچ عقبه اجتماعی ندارند.
سردار احمدی مقدم در ادامه گفت:در دو سال گذشته به دلیل نوسانات اقتصادی شاهد افزایش سرقت در کشور بودیم که برای مقابله با این معضل در خرداد امسال قرارگاه سرقت را راه اندازی ،و آمار سرقت ها در خرداد به نسبت اردیبهشت امسال در حدود پنج درصد کاهش یافت.
امروز یکشنبه با حضور سردار احمدی مقدم ،سردار ˈمسعود خرم نیاˈ به عنوان فرمانده انتظامی کردستان منصوب و از سردار ˈمحسن حسنخانیˈ فرمانده پیشین این نیرو در کردستان قدردانی شد.ک/3
7346/570/640

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن