تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802713140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی قزوین: با متظاهرین به روزه خواری در ماه رمضان برخورد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی قزوین: با متظاهرین به روزه خواری در ماه رمضان برخورد می شود قزوین - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با متظاهرین به روزه خواری در ماه مبارک رمضان برخورد قانونی می شود.


به گزارش ایرنا، سرتیب دوم ˈمحمدرضا میرحیدریˈ روز یکشنبه در آستانه ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران استان قزوین افزود: در این ارتباط در قزوین دو شعبه و در هر یک از شهرستانها یک شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های مربوط به این ماه پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در این ارتباط سال گذشته 52 پرونده ثبت و نسبت به تخلفات رسیدگی شد.
این مسوول اظهارکرد: از همه کسبه می خواهیم تا اقدامات و مقررات لازم در این ماه پر خیر و برکت را رعایت و شهروندان نیز حرمت این ماه مبارک را حفظ کنند، چرا که در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا روزه خواری، با آن برخورد خواهد کرد.
میرحیدری گفت: واحدهای صنفی بین شهری که مجوز ارایه خدمات در این ماه را دارند، باید سرویس دهی آنان علنی نباشد و همه غذاخوریها، کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها از اذان صبح تا اذان مغرب حق سرویس دهی ندارند.
فرمانده ناجا استان قزوین گفت: مدیران استخرها برابر ضوابط ابلاغی تا قبل از افطار حق ارایه خدمات و سرویس دهی در این خصوص را ندارند و در صورت بی توجهی به این موضوع با آنان برخورد می شود.
وی با اشاره به تاثیر مثبت طرح جمع آوری قلیان در قزوین اظهارکرد: استان قزوین در این طرح به عنوان استان پایلوت انتخاب شده تا این مهم در سراسر کشور عملیاتی شود.
سرتیپ دوم میرحیدری با اعلام ممنوع بودن استفاده از قلیان در معابر عمومی و پارک ها نیز گفت: از آنجا که قلیان باب ورود به استفاده از مواد مخدر است، لذا از خانواده ها می خواهیم تا مانع استفاده جوانان خود از قلیان به ویژه در اماکن عمومی و پارک ها شوند.
فرمانده ناجا استان قزوین در خصوص عملکرد سه ماه پلیس در این استان اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 67 درصد سرقت محموله، 59 درصد جیب بری، 47 درصد قطعات خودرو، 24 درصد احشام و 27 درصد سرقت خودرو، 18 درصد خودکشی و 17 درصد وقوع قتل نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
میرحیدری خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 26 درصد تلفات جاده ای برون شهری و 67 درصد تلفات جاده ای درون شهری کاهش یافته است.
همچنین در این نشست رییس پلیس راه استان قزوین گفت: از ابتدای سال 85 تاکنون، تلفات جاده ای این استان 55 درصد کاهش یافته است که ما سختگیریهای پلیس، فرهنگ سازی و آموزش را در این آمار موثر می دانیم.
سرهنگ سید ˈمظفر حسینیˈ افزود: با بررسی های انجام شده 40 درصد تصادفات واژگونی، 20 درصد جلو به عقب، 10 درصد جلو به پهلو و 15 درصد رخ به رخ بوده است.
وی خاطرنشان کرد: 60 درصد مجموع همه این تصادفات به دلیل بی توجهی به جلو رانندگان در زمان رانندگی، 15 درصد به دلیل تجاوز و انحراف به چپ و پنج درصد به دلیل نقض ماده چهار راه و راه آهن بوده است.
این مسوول با اشاره به طرح تابستانی پلیس راه در راههای ارتباطی این استان گفت: در این طرح 80 تیم پلیس محسوس و نامحسوس با بهره گیری از تمامی امکانات همه تخلفات را رصد می کنند.
وی در پایان گفت: تصادف منجر به فوت در راههای ارتباطی استان در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد کاهش یافته است.
7391/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن