تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده متهمان بیمارستان شهید بهشتی به دیوان عالی کشور ارسال شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مقام دادگستری قم: پرونده متهمان بیمارستان شهید بهشتی به دیوان عالی کشور ارسال شده است قم ـ ایرنا ـ قائم مقام رییس کل دادگستری استان قم گفت: پرونده رسیدگی به جرائم متهمان بیمارستان شهید بهشتی قم در دادسرای قم به پایان رسیده و حکم برای تایید نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈسعداله قلی پورˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متهم اصلی پرونده که عامل اصلی جرم بود به مجازات اعدام محکوم شده است افزود: دیگر متهمان این پرونده نیز به اقتضای میزان جرائم خود به مجازات هایی محکوم شده اند.
وی ادامه داد: این نزاع خانوادگی بود و اتهام محاربه برای این نزاع در دادگاه محرز نشده و به اثبات نرسید.
نهم فروردین ماه سالجاری یک فقره درگیری درقم به وقوع می پیوندد که سه نفر از طرفین دعوا مصدوم می شوند،ساعت 20 دقیقه بامداد دهم فروردین ماه پنج نفر از یک طرف دعوا و دو دقیقه بعد طرف دیگر دعوا که مجروح شده بودند، برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه می کنند و به محض دیدن همدیگر مجدداً با یکدیگر درگیر می شوند.
متاسفانه در این درگیری یکی از طرفین دعوا، طرف دیگر را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و سر مورد اصابت قرار می دهد که به علت جراحات وارده دراتاق عمل جان می سپارد.
قلی پور از رسانه های استان مخصوصا از صدا و سیمای استان قم خواست که به آرامش روانی جامعه توجه کرده و احساس امنیت را در مردم افزایش دهند.
وی گفت: گاهی مواقع نقل یک حادثه در رسانه ممکن است اثر معکوس داشته باشد و این احساس ناامنی خطر بزرگی برای جامعه دارد.
قلی پور با بیان اینکه میزان جرائم در قم به هیچ وجه نسبت به سایر استان ها افزایش معناداری ندارد افزود: نسبت به شهر قم همواره توقع ها زیاد بوده و در کنار آن برخی دشمنان انقلاب نیز با جوسازی به دنبال بدنام کردن قم هستند.
وی جغرافیای خاص قم را که در مسیر عبور 17 استان قرار گرفته است در پررنگ شدن جرائم استان موثر دانست و افزود: بسیاری از جرائمی که آغاز و یا پایان آن در استان های دیگر است در قم کشف شده و همین مساله آمار قم را بالا می برد.
قلی پور گفت: حساسیت دینی مردم و مسوولان در قم نیز باعث شده است که جرائم در این شهر پررنگ تر جلوه کند در حالیکه جرائم سنگین تر در شهرهای دیگر مورد مسامحه و بی توجهی قرار می گیرد و نسبت به آن حساسیت ها کمتر است.
وی مواد مخدر را معضل مهم جامعه ذکر کرد و افزود: رسانه ها باید با آگاه سازی خانواده ها و جوانان نسبت به این معضل جدی و اساسی، قدم مهمی بردارند و کمک کنند که جامعه با حداقل هزینه حداکثر اقدام را انجام دهد.
قلی پور در ادامه با بیان اینکه 119 هزار و 304 پرونده در سال 92 به دادگستری قم وارد شده است ، از مختومه شدن 118 هزار و 703 پرونده خبر داد و افزود: البته بسیاری از پرونده ها در محاکم مختلف کیفری، حقوقی و تجدیدنظر دور زده و چند بار محاسبه شده اند.ک/2
569/ 550/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن