تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805032968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدر‌داني‌ دفتر رئيس‌جمهور از مردم لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
قدر‌داني‌ دفتر رئيس‌جمهور از مردم لرستان دفتر رئيس‌جمهور در پيامي از حضور پرشور و استقبال گرم مردم استان لرستان از کاروان دولت تدبير و اميد قدرداني کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در بخشي از اين پيام آمده است: استان لرستان به رغم برخورداري از نيروي انساني مستعد، موقعيت ترانزيتي، خاک مساعد، معادن ممتاز و مناظر طبيعي بي نظير و آثار و اماکن تاريخي و مذهبي فراوان که آن را به صورت بهترين، مناسب ترين و آماده ترين قطب گردشگري درآورده، هنوز دچار محروميت هايي است که شايسته ارزنده ترين توجهات است.
دفتر رييس جمهوري تاکيد کرد: يقيناً دولت تدبير و اميد در پرتو نفس هاي گرم و حمايت هاي بي دريغ مردم نجيب اين استان در تحقق مطالبات به حق آنان و برون رفت از تنگناها و کاهش آسيب هاي اجتماعي استان لرستان، تلاشي مضاعف خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رييس جمهوري بيست و هشتم خرداد ماه به همراه اعضاي هيات دولت سفري دو روزه به استان لرستان داشت.
متن پيام دفتر رييس جمهوري به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
لرستان قامت بلند آزادگي است. مردم وطن دوست، استقلال طلب، هوشمند، اصيل و ديندار اين استان همواره در برابر گردنکشان و بيگانگان؛ دژي محکم و نفوذ ناپذير و در دوران اخير نيز يکي از کانون هاي درخشان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بوده اند.
مردان غيور و زنان بلند همت اين خطه پربرکت، با ترکيب ارزش هاي عشايري و ميراث گرانبهاي ايلي خود و ايمان ناب و عشق به اهل بيت (ع)، فرهنگي اصيل که آيينه تمام نماي فرهنگ اسلامي و ايراني است، فراهم آورده اند.
اين استان، به رغم برخورداري از نيروي انساني مستعد، موقعيت ترانزيتي، خاک مساعد، معادن ممتاز و مناظر طبيعي بي نظير و آثار و اماکن تاريخي و مذهبي فراوان که آن را به صورت بهترين، مناسب ترين و آماده ترين قطب گردشگري درآورده، هنوز دچار محروميت هايي است که شايسته ارزنده ترين توجهات است.
يقينا دولت «تدبير و اميد» در پرتو نفس هاي گرم و حمايت هاي بي دريغ مردم نجيب اين استان، در تحقق مطالبات به حق آنان و برون رفت از تنگناها و کاهش آسيب هاي اجتماعي استان، تلاشي مضاعف خواهد داشت.
برخورد فرض مي دانيم به پاس حضور پرشور و استقبال گرم مردم غيور اين استان از کاروان دولت تدبير و اميد، از اقشار مختلف مردم، نماينده محترم ولي فقيه، ائمه جمعه و جماعات، نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، خانواده معظم و معزز شهدا و ايثارگران عشاير فداکار، فرهنگيان، دانشگاهيان، دانشجويان، دانش آموزان، کشاورزان، صنعتگران، فعالان اقتصادي، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و با نشاط، نيروي نظامي و انتظامي و ساير گروه هاي سياسي و اجتماعي استان صميمانه تقدير و تشکر کنيم.
اميد است در سايه عنايات الهي و تدبير و تلاش بيشتر مسوولان، گام هاي بلندي در جهت توسعه پايدار و همه جانبه اين خطه زرخيز برداشته شود و تصميمات و اقدامات دولت گامي به سوي تحقق مطالبات بر حق آنان باشد
دفتر رييس جمهوري اسلامي ايران













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن