تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر بهداشت: درآمدهای بیمارستانی افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر بهداشت: درآمدهای بیمارستانی افزایش یافته است تهران - ایرنا - دبیر ستاد کشوری برنامه تحول نظام سلامت گفت: اجرای این برنامه با افزایش کارآمدی ها، منجر به فزونی درآمدهای بیمارستانی شده است.


دکتر «محمدحاجی آقاجانی» افزود: طی 45 روز و با اجرای بسته های خدمتی این برنامه، دستاوردهای متعددی مانند کاهش پرداخت مستقیم از جیب مردم، حفظ شان و کرامت هموطنان در بیمارستان ها، دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی و افزایش نسبت زایمان طبیعی به سزارین را داشته ایم.
وی گفت: تنظیم بازار لوازم پزشکی و تعدیل قیمت های دارو و تجهیزات پزشکی منجر به کاهش یا حتی حذف خروج مردم از بیمارستان ها برای تهیه دارو و لوازم پاراکلینیک شده است.
معاون وزیر بهداشت گفت: همچنین با اجرای برنامه مقیمی پزشکان در بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت، دسترسی در ساعات مختلف به آنها مهیا شده است.
حاجی آقاجانی با بیان اینکه اجرای برنامه تحول نظام سلامت با افزایش کارآمدی ها، منجر به فزونی درآمدهای بیمارستانی شده، ادامه داد: تکمیل نیروی انسانی در گروه پرستاری که از مشکلات عمده بود با کمک معاونت توسعه وزارت بهداشت برطرف خواهد شد.
وی افزود: سیستم اتوماسیون اطلاعات بیمارستانی در کشور تکمیل و پرداخت به نیروی انسانی، کادر درمانی در بیمارستان ها سرعت گرفته و با ادامه این برنامه، دستاوردهای دیگری نیز خواهیم داشت.
معاون وزیر بهداشت خواستار ادامه طرح از سوی معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور با جدیت و استواری و همچنین تشکیل جلسات ستاد دانشگاهی به صورت هفتگی شد.
به گفته وی، پرداخت به کادر درمانی به عنوان موتور اصلی طرح باید مورد توجه قرار گیرد.
حاجی آقاجانی تاکید کرد: این برنامه ملی با عزم عمومی و جهادی شروع شده و همه دست اندرکاران همگام در راستای اجرای شایسته طرح قدم بر می دارند، از این رو بازدیدها و نظارت ها برای بهبود اجرا و ادامه طرح امری ضروریست.
طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه با هدف ارائه خدمات مطلوب و نیز ارزان سازی خدمات پزشکی در کشور آغاز شد.
اجتمام(4) ** 9185 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن