تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأكيد مجمع تشخيص مصلحت بر لزوم اصلاح نظام اداري كشور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تأكيد مجمع تشخيص مصلحت بر لزوم اصلاح نظام اداري كشور
در جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام، گزارش نظام اداري در تطبيق با سياست‌هاي كلي و سياست‌هاي برنامه‌هاي چهارم و پنجم توسعه كشور، ابلاغي رهبري معظم انقلاب در زمينه نظام اداري و نقشه راه اصلاح نظام اداري به اطلاع اعضا رسيد.
آفتاب: سرویس سیاسی - در ابتداي اين جلسه، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، با اشاره به تحولات جاري در كشور همسايه عراق گفت: تحركات تروريستي اخير در عراق، بسيار جدي و از ابعاد مختلف درخور تأمل، بررسي و هوشياري است.

به گزارش آفتاب، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، اقدامات گروهك تروريستي داعش، بعثي را در عراق، فتنه و توطئه‌اي ريشه‌دار و برنامه‌ريزي شده در كل منطقه توصيف كرد و گفت: دست‌هاي پشت پرده در حمايت‌هاي بي‌دريغ تجهيزاتي، درماني و سياسي از اين گروهك توسط برخي كشورهاي منطقه و خارج از منطقه، ابعاد اين توطئه را عليه مردم عراق پيچيده‌تر كرده است.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، اجراي سياست‌هاي اختلافي و تروريستي مشابه افغانستان در عراق را از جمله اهداف و سياست‌هاي دشمنان داخلي و به ويژه خارجي مردم مسلمان عراق ذكر كرد و گفت: آتش‌افروزان و اختلاف‌افكنان و حاميان تروريست‌ها در عراق، نهايتاً خود به عنوان منجي وارد صحنه شده و سياست‌ها و برنامه‌هاي خود را اجرايي مي‌كنند.

ايشان طرح دولت فراگير را در عراق و نقش علما و مراجع به ويژه آيت‌الله سيستاني در بسيج مردم و ايجاد اتحاد براي مقابله مردمي با گروهك‌هاي تروريستي را ستود و تنها راه مقابله با مشكلات جهان اسلام و حل بحران عراق را انسجام و وحدت داخلي و عدم دخالت بيگانگان ذكر كرد.

در ادامه اين جلسه، آقاي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي كشور، گزارشي از آخرين وضعيت تحولات عراق و مقابله مردمي با گروهك تروريستي داعش، بعثي را به اطلاع اعضا رساند.

سپس آقاي دكتر نوبخت، معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور در مقدمه‌اي ضمن تأكيد بر لزوم اصلاح ساختار نظام اداري كشور با توجه به درآمد و هزينه‌هاي بودجه‌اي از همه دستگاه‌ها و قواي سه‌گانه و به ويژه مجمع تشخيص مصلحت نظام خواست تا در اين راه به دولت كمك كنند.

در اين جلسه كه قائم مقام وزير كشور نيز حضور داشت، در ادامه آقاي دكتر عسگري‌آزاد جانشين معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، گزارشي از نظام اداري در تطبيق با سياست‌هاي كلي و سياست‌هاي برنامه‌هاي چهارم و پنجم توسعه كشور در زمينه نظام ا‌داري به اطلاع اعضا رساند.

برآيند اين گزارش، لزوم اصلاح ساختار نظام اداري كشور را ضرورتي اجتناب‌ناپذير براي آينده كشور مي‌سازد كه به همين دليل در دولت يازدهم با ريشه‌يابي مشكلات، نقشه راه اصلاح نظام اداري تهيه شده كه تحقق اين مهم، مستلزم همراهي همه دستگاه‌ها و مسئولان كشور، به ويژه مجمع تشخيص مصلحت نظام در تطبيق سياست‌هاي كلي با سياست‌هاي تقنيني و اجرايي است.

گفتني است جلسه بعدي مجمع تشخيص مصلحت نظام، پس از ماه مبارك رمضان برگزار خواهد شد.



تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن