تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820635812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محوطه اطراف بقعه شیخ صفی الدین بازسازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محوطه اطراف بقعه شیخ صفی الدین بازسازی می شود اردبیل - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: برای زیباسازی فضای شهری بازسازی و نوسازی حریم بقعه شیخ صفی الدین از عالی قاپو تا مصلای اردبیل به مساحت یک هکتار بازسازی و به سبک معماری اسلامی نوسازی می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا محمد فیضی روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این اقدام با هدف احیای هویت تاریخی ، فرهنگی و بافت فرسوده شهری انجام می شود.
وی با بیان اینکه این موضوع مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفته است ، ادامه داد : در حال حاضر اقدامات لازم در خصوص ارایه طرح های توجیهی شرکت ها برای عملیاتی شدن این مصوبه در حال اجرا است.
فیضی به اقدامات شورای اسلامی شهر در خصوص تصویب طرح های مختلف توسعه شهری اردبیل از تعریف بودجه برای اجرای کانال سنگی در نهر آب گلمغان خبر داد.
وی افزود: احداث باند کند رو درحد فاصل میدان ایثار تا آزادگان توسط بنیاد مسکن ، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری و افزایش بودجه سازمان فرهنگی ، هنری شهرداری اردبیل از دیگر اقدامات اعضای شورا در سال جاری است.
سخنگوی شورای شهر اردبیل از فعال شدن مرکز پژوهشی و مطالعات شهری در شهرداری و شواری اسلامی شهر خبر داد و گفت: حمایت از پایان نامه های مرتبط با شهرداری ، دریافت طرح های شهری وارایه فرخوان های پژوهشی از جمله فعالیت های این حوزه است.
8124/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن