تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813303118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی ضیافت الهی در بیش از 280 امامزاده فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برپایی ضیافت الهی در بیش از 280 امامزاده فارس شیراز- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت:طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی درماه مبارک رمضان امسال در بیش از 280 امامزاده در این استان برگزار می شود


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم ، شنبه درجمع خبرنگاران افزود:210 نفر از مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم و بیش از 200 نفر از مبلغان بومی طرح های ˈنشاط معنوی و ضیافت الهیˈ را در ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و مناطق محروم این استان برگزار می کنند.
وی گفت:برای دانش آموزان شرکت کننده در این طرح برنامه های معرفتی در بخش های معارف قرآنی، احکام شرعی، فرق و ادیان، تاریخ اسلام، پاسخ گویی به شبهات دینی، برنامه های متنوع ورزشی، تفریحی و هنری و اردوهای فرهنگی و مذهبی نیزاجرا خواهد شد.
این مقام مسوول ادامه داد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن، جزء خوانی و ترتیل قرآن کریم با حضور قاریان مصری، بین المللی و استانی در بقاع متبرکه و برپایی بیش از 20 خیمه معرفت از دیگر برنامه های این طرح درماه مبارک رمضان است .
حسینی مقدم اظهار کرد:همچنین موضوع طرح ملی حفظ قرآن کریم و آغاز ثبت نام از 20 هزار نفر از علاقه مندان به حفظ آیات قران از دیگر برنامه های این اداره کل درایام ماه مبارک رمضان امسال به شمار می آید.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان فارس با اشاره به این که در سال گذشته 20 هزار نفر زیر پوشش برنامه حفظ قرآن کریم این اداره کل قرار گرفتند ، بیان داشت:درسال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس های حفظ قرآن کار خود را آغاز می کنند و امیدواریم بتوانیم امسال هم گام های موثری در این زمینه برداریم.
وی ادامه داد:بی شک مهمترین عوامل انحطاط جوامع بشری ، غفلت و جهل انسان است و ماه مبارک رمضان، ماه بیداری و آگاهی انسان محسوب می شود که امیدواریم همگان با اتکای به خداوند و توجه به آموزه های دینی ، توشه معنوی ارزشمندی برای دنیا و آخرت خود تهیه کنیم.
حسینی مقدم در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: با هدف رویت هلال ماه مبارک رمضان ، تیم رصد خانه آستان مقدس حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) که قطب فعالیت های نجومی و رویت هلال ماه محسوب می شود ، روز ششم تیر با نظارت ستاد رویت هلال دفتر مقام معظم رهبری ، تیمی مجهز با حضور چهار نفر منجم خبره به ارتفاعات کوه دنا دراستان کهگیلویه و بویراحمد اعزام خواهد کرد.
وی گفت: تیم رصد خانه آستان مقدس حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) در زمینه ارائه آموزش وعملیات تخصصی ، فعالیت بی نظیری در کارنامه خود دارد.
مسوول تیم رصدخانه آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (ع) هم دراین نشست در مورد رویت پذیری هلال ماه مبارک رمضان در سال جاری، گفت: گروه نجوم رصد خانه از روز جمعه (پنجم تیر) درمنطقه رصدی اطراف قله دنا با پنج دستگاه از پیشرفته ترین تلسکوپ های کشور ، مستقر خواهند شد.
محمدرضا اسفندی افزود:بعد از ظهر روز جمعه (پنجم تیر) هلال در هیچ نقطه ای از ایران قابل رویت نخواهد بود و از این رو روز شنبه نخستین روز ماه مبارک رمضان در کشور نیست ، اما درعصر روزشنبه (ششم تیر) جدایی هلال ماه از خورشید 15 درجه است و رویت این هلال دشوار نخواهد بود.ک/2
7374 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن