تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802750679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > سایر حوزه ها
برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه در تهران
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر فردا یکشنبه با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، رئیس کانون انبوه سازان مسکن کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به‌کار می کند.



به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه با حضور بیش از 190 شرکت داخلی و خارجی و در قالب چهار گروه کالایی برگزار می شود. در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، علاوه بر شرکت‌های داخلی ، شرکت‌ها و نمایندگانی از کشورهای کره جنوبی، ترکیه، فنلاند، چین، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا، هلند و آمریکا حضور دارند و جدیدترین تولیدات و محصولات خود را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.

از تعداد 190 شرکت حاضر در نمایشگاه، 30 شرکت خارجی و 160 شرکت داخلی است که تولیدات خود خودشان را در بیش از شانزده هزار متر مربع فضای داخلی سالن نمایشگاهی و فضای باز ، به نمایش عموم می گذارند.

برگزاری سه نشست تخصصی و کارگاه علمی و حضور سه هیئت اقتصادی از کشورهای منطقه خاورمیانه در محل نمایشگاه از جمله برنامه های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه است.

معرفي ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، شناسایی و معرفي مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت ، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری ، ایجاد زمينه اشتغال و كارآفريني، آشنایی دست اندرکاران با محصولات ، نوآوریها و ظرفیتهای موجود ، ايجاد فضاي رقابتي سالم ميان توليدكنندگان داخلي برای ارتقاء كيفيت توليد، ايجاد ارتباط مستقيم و رودر رو ميان توليدكنندگان و مصرف كنندگان ، توسعه صادرات محصول به ساير كشورها،تبادل فكر، فناوري و محصول ميان شركت كنندگان داخلي و خارجي و شناسايي واحدهاي برتر در زمينه توليد، صادرات ، بازرگاني و خدمات مرتبط، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است. دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در قالب چهار گروه کالائي برپا می شود و در آن؛ انواع وسايل و تجهيزات مختلف آشپزخانه هاي خانگي، صنعتي و صحرائي ، انواع کابينت ، سينک ظرفشويي ، دستگاههاي تهويه ، هواکش و هود آشپزخانه ، سيستم هاي نورپردازي ، ميز و صندلي آشپزخانه ، تجهيزات عمل آوري غذا ، تجهيزات آماده سازي غذا، تجهيزات سرو غذا ( خط سلف سرويس ، کترينگ) تجهيزات نگهداري (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشويي هاي صنعتي، وسايل و تجهيزات رستوران و کافي شاپ، تجهيزات حمام؛ انواع وان، زيردوشي ، دستشويي ، پارتيشن و کابين دوش و همچنين  تجهيزات سونا و استخر؛تأسيسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این نمایشگاه با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته و صنعتی همچون آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه برگزار می شود که آن هم به دلیل تقاضای بالای بازار این کشورها به گروههای کالایی این نمایشگاه و حجم بسیار زیاد صادرات این محصولات به سایر کشورهاست.

در کشور ما نیز بازار این محصولات از استقبال بسیار خوبی برخوردار است به طوری‌که این نمایشگاه هم اینک یکی از نمایشگاههای بین المللی تخصصی اصلی در حوزه صنعت ساختمان است که با اقبال عمومی بسیار خوبی نیز مواجه بوده است.کارگاهها و واحدهاي توليد کننده صنايع و تجهيزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخرکشور که از جانب رقباي خارجي به ويژه کشور چين تهديد مي شوند، به شدت نيازمند حمايت هاي اساسي نهادهاي دولتي هستند تا بتواند با افزايش توليد، ضمن رقابت با نمونه هاي خارجي و تامین نیازهای داخلی، افزایش صادرات را نیز داشته است.

در يک دهه گذشته و با افزايش توليد، روند صادرات صنايع و تجهيزات آشپزخانه کشور نيز آغاز شد و هر ساله (بجز سال 90 و 91) رشدي حدود 10 درصدي يافته و در حال حاضر صادرات صنايع و تجهيزات آشپزخانه کشور مان سالانه حدود 450 ميليون دلار است.

عراق ، افغانستان ، تاجيکستان ، ارمنستان ، آذربايجان ، کشورهاي منطقه قفقاز همچنين برخي از کشورهاي افريقايي و آمريکاي لاتين، بازار صادراتي صنايع و تجهيزات آشپزخانه ،حمام ، سونا و استخر ایران را تشکیل می دهند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از فردا تا 4 تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا و طی این روزها  از ساعت 9 تا 16 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۱۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن