تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801233511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت درمان سرطان پوست بیش از 95 درصد موارد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک پزشک متخصص: موفقیت درمان سرطان پوست بیش از 95 درصد موارد است مشهد- ایرنا- دانشیار گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون موفقیت درمان و بهبودی کامل سرطان پوست، افزون بر 95 درصد از مبتلایان را شامل می شود.


دکتر مهناز بنی هاشمی با بیان مطلب فوق افزود: در سرطان پوست، سلول های سرطانی در لایه های بیرونی پوست ایجاد می شود که بروز تغییر بر روی پوست معمولی ترین علامت هشدار دهنده ابتلا به این بیماری است.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی تماس های مکرر با اشعه ماورای بنفش خورشید(UV) را مهمترین عامل ایجاد سرطان پوست عنوان کرد.
این متخصص پوست و مو بیان کرد: هیچکس از ابتلا به سرطان پوست مصون نیست، اما خطر ابتلا به این بیماری در مردان و زنان با پوست روشن و افرادی که مدت زمان طولانی را در آفتاب سپری می کنند، بیشتر است.
به گفته وی، مجاورت طولانی مدت در برابر آفتاب، اثرات مضر و عوارض زودرس فوری و دیررس تأخیری، مانند پیری پوست و سرطان های پوستی را بدنبال دارد.
او خاطر نشان کرد: آفتاب سوختگی شدید می تواند خطر سرطان پوست را به میزان 50 درصد افزایش دهد.
وی با بیان اینکه اشعه های مضر در هوای ابری هم تابیده می شوند، افزود: هر چه به ارتفاعات برویم و یا در معرض وزش باد قرار گیریم، اشعه مضر بیشتر می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بیشترین میزان اشعه مضر آفتاب در ساعات 10 صبح تا 16 تشعشع می شود، لذا زمان مجاورت با آفتاب باید در این محدوده زمانی کاهش یابد.
بنی هاشمی در پایان گفت:در غیر اینصورت محافظت از پوست با اقداماتی مانند استفاده از لباس های پوشیده،کلاه های لبه دار و کرم های ضد آفتاب ضروری است.
7487/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن