تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802744381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده باش 6000 اتوبوس و 2700 سواری جهت جا به جایی مسافران در سفرهای تابستانه / قیمت بلیت ها تغییر نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آماده باش 6000 اتوبوس و 2700 سواری جهت جا به جایی مسافران در سفرهای تابستانه / قیمت بلیت ها تغییر نکرده است
مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران از آماده باش 6000 اتوبوس و 2700 سواری و 1700 مینی بوس و لیدباس جهت جا به جایی مسافران در سفرهای تابستانه خبرداد.


حاجی بیگی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوار های شهرداری تهران در راستای سیاست‌های مدیریت شهری به دنبال ایجاد شرایطی مطلوب در جهت سفری ایمن و به یاد ماندنی برای شهروندان است اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و آغاز مسافرت های تابستانه و افزایش میزان سفرها در این ایام سازمان پایانه‌ها با پیش بینی تدابیر لازم تمام توان خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه زمان اجرای طرح تابستانه در دو مرحله است اجرای مرحله اول را از نیمه شعبان تا ابتدای ماه مبارک رمضان و مرحله دوم را از ابتدای مرداد ماه تا پایان شهریور ماه عنوان کرد و افزود: در همین راستا شش هزار دستگاه اتوبوس، 2 هزار و 700 سواری و هزارو 700 مینی‌بوس و نیدلباس جهت جا به جایی مسافران در نظر گرفته شده‌است.

مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با عنوان اینکه سازمان پایانه‌ها با هماهنگی وزارت راه و نهادهای مربوطه حداکثر تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار خواهد گرفت به آماده باش اورژانس، هلال احمر، تعزیرات ونیروی انتظامی در پایانه‌های مسافر بری اشاره نمود و تصریح کرد: هماهنگی های لازم نیز با مسئولین امنیتی پایانه‌ها و کلانتری‌ها جهت رفع مشکلات احتمالی صورت پذیرفته است.

حاجی بیگی ضمن تاکید بر استقرار مامورین راهنمایی و رانندگی در پایانه‌ها جهت کنترل فنی اتوبوس‌ها و روان سازی ترافیک و اعمال مقررات به برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت ارتقا سطح آگاهی رانندگان با همکاری کلانتری‌ها ومشارکت پلیس راهور اشاره کرد واظهار داشت: نظارت لازم مسئولین پایانه‌ها به مسائل بهداشتی و مکان‌های عمومی مورد استفاده مسافران از دیگر تمهیدات سازمان پایانه‌ها در این ایام است.
وی در ادامه تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز اتاق مادر و کودک، فراهم نمودن امکانات ورزشی جهت پرکردن اوقات فراغت مسافران و فعالیت ایستگاه‌های مطالعه را از جمله امکانات در نظر گرفته شده جهت رفاه حال شهروندان عنوان کرد وافزود: تامین 10 هزار جلد کتاب در کتابخانه پایانه‌ها و نیز تجهیز تمامی اتوبوس‌ها به کتاب جهت ارتقای سطح آگاهی شهروندان  و ترویج فرهنگ کتاب خوانی از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران است ضمن اینکه این امکان فراهم شده که شهروندان به صورت امانی این کتاب را تا پایان سفر نزد نگاه داشته و در زمان بازگشت به یکی از ایستگاه‌ها بازگرداند.
مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با یادآوری اینکه بخشی از سفرهای تابستانه شهروندان همزمان با ماه مبارک رمضان خواهد بو، غبار روبی نمازخانه پایانه‌ها  پیش از ماه مبارک رمضان ونیز سخنرانی ائمه جماعات در بین نمازهای یومیه را از جمله فعالیت های سازمان، پایانه ها در این مدت دانست و اظهار داشت: برگزاری طرح تبلیغی نسیم بهشت به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران نیز از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در پایانه‌ها است.

حاجی بیگی با اشاره به خروج 344هزار و 594 دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافری شهر تهران در سال 92 تعداد مسافران خارج شده از کل پایانه‌های مسافر بری را 5 میلیون و 846 هزارو 441 نفر عنوان کرد و افزود این تعداد به ترتیب در پایانه‌های غرب، جنوب، شرق و بیهقی برابر با 2 میلیون و 374 هزارو 285، 2 میلیون و 6 هزارو 248، 928 هزارو 626 و 837 هزارو 285 نفر بوده است ضمن اینکه بیستم شهریور ماه سال گذشته با خروجی 89 هزارو 229 نفر به  عنوان  پرترددترین روز دراین سال ذکر شده است.

وی در پایان با تاکید براینکه قیمت بلیت ها در سفرهای تابستانی تغییر نکرده است به شروع فروش بلیت های تابستانه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: به مسافران توصیه می‌شود که ضمن عدم اعتماد به جارچیان و دلالان مسافر در پایانه ها  برای خرید بلیت به محل‌های مجاز، سایت های معتبر فروش بلیت و گیشه‌های مستقر در پایانه‌ها مراجعه نموده و انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق شماره تلفن 88799050 ویا شماره پیامک 90007302 با مدیر سازمان درمیان بگذارند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن