تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803786180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد محصولات بي‌کيفيت وارد ناوگان حمل و نقل شهري شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۹:۳۶ق.ظ)
معاون شهردار تهران تأكيد كرد: نبايد محصولات بي‌کيفيت وارد ناوگان حمل و نقل شهري شود معاون شهردار تهران با تأكيد بر اين كه نبايد محصولات بي ‌كيفيت و نامرغوب وارد ناوگان حمل و نقل شهري پايتخت شود، گفت: صرفاً محصولاتي كه تمام استانداردهاي لازم را بتوانند پاس كنند، بايد اجازه ورود به ناوگان را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: برخي وسايل نقليه توليدي اگر در داخل خريداري نشوند، ‌تنها جايي كه قابل استفاده مي‌باشند، كوره‌هاي ذوب فلزات است اما افرادي براي به دست آوردن منافع كوتاه مدت خود، حقوق ملت، سلامت مردم و سرمايه‌هاي ملي را به باد مي‌دهند.
وي با تأكيد بر اين كه كيفيت، مبناي اصلي محصولاتي است كه در ناوگان حمل و نقل شهري تهران به كار مي‌گيريم، اضافه كرد: نبايد تجربه خودروهاي دوگانه‌سوز كه به عنوان ابتكاري من در آوردي در كارگاه‌هاي زير پله‌اي انجام و امروز وبال جامعه شده، تكرار شود.

*مديريت شهري از توليدکنندگان داخلي حمايت مي‌کند
معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه بسياري از محصولات با همت متخصصان، صنعتگران و پژوهشگران کشور در داخل قابل ساخت است، اظهار كرد: امروزه اغلب محصولات بومي‌سازي شده و مديريت شهري از محصولات داخل و توليدكنندگان داخلي حمايت مي‌كند.
مهندس تشكري هاشمي بيان اين كه نبايد چرخ را از نو اختراع كنيم و بايد اجازه دهيم با استفاده از تجربيات ساير كشورهاي دنيا، كيفيت محصولات خود را حتي نسبت به محصولات مشابه خارجي نيز بهبود بخشيده و بهتر كنيم، تصريح كرد: مهم‌ترين اصل براي مديريت شهري تهران، حفظ جان شهروندان است و همه ابزاري‌هاي خود را در مسير تأمين آرامش و ايمني مردم به كار خواهيم گرفت.
وي با تأكيد بر اين كه جهت‌گيري مديريت شهري به سمت و سوي تغيير رويكرد در استفاده و به كارگيري فن‌آوري‌هاي روز دنياست، اضافه كرد: ابعاد مادي و معنوي زندگي شهروندان بايد ارتقاء پيدا كرده و مشکلات زندگي در کلان شهر تهران براي آنها کاهش پيدا کند.

*مديريت شهري يار و ياور صنعتگران کشور است
معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه همان‌طور كه ساماندهي بار و كالا در تهران برايمان مهم است، سامان‌بخشي موتورسيكلت‌هاي پايتخت نيز برايمان اهميت دارد، اظهار كرد: مديريت شهري در اقدامات خود به مهم‌ترين موضوعي كه فكر مي‌كند، تحقق منفعت شهر و تأمين منافع شهروندان است.
مهندس تشكري هاشمي با بيان اين كه آرزوي ما اين است كه چرخ صنعت در كشورمان خوب بچرخد و صنعتگر و سرمايه‌گذار داخلي با رغبت به عرصه‌هاي كار و توليد ورود پيدا كنند، تصريح كرد: مديريت شهري در اين مسير يار و ياور صنعتگران و سرمايه‌گذاران داخلي است، با اين پيش‌شرط كه توليدات و محصولات آن‌ها از استاندارد و كيفيت لازم برخوردار باشند.
وي در پايان با تأكيد بر اين كه مديريت شهري آماده همكاري با صاحبان صنايع و همراهي با صاحبان سرمايه است، خاطرنشان كرد: خط قرمزمان در جهت استفاده از توليدات و محصولاتي كه در ناوگان حمل و نقل شهري به كار مي‌گيريم، علاوه بر ايمني به عنوان مهم‌ترين عامل، دارا بودن استانداردهاي كيفي و سازگاري با محيط زيست است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن