تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق توسعه تولید بهترین راه برای توسعه و حمایت از تولید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک نماینده مجلس گفت:
صندوق "توسعه" تولید بهترین راه برای توسعه و حمایت از تولید
جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: تاکنون حضور یک مجموعه پرداخت‌کننده تسهیلات به بخش تولید خالی بود بنابراین برای توسعه اقتصادی حضور این مجموعه ضروری است.


غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درباره لایحه تصویب حمایت از تولید گفت: صندوق ملی توسعه تولید کلیات آن تصویب‌ شده که در مورد جزئیات آن در صحن مجلس بحث خواهد شد.

وی ادامه داد: مشکلی که در این زمینه در گذشته وجود داشت مسئله تعدد واحدهای پرداختی و وجه در بانک‌ها بود که باعث شد نتوان توجه ویژه به بخش تولید کرد ضمن اینکه یک مجموعه متولی حمایت از تولید نیز وجود نداشت.

وی تصریح کرد: براساس این قانون بانک‌ها موظف هستند منابع خودشان را در یک صندوق جمع کنند و آن صندوق متولی پرداخت به تولید باشد به عبارتی وجوهات کشور به سمت تولید سوق داده شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حضور یک مجموعه پرداخت‌کننده تسهیلات یا تزریق منابع مالی به تولید که آن را توسعه ببخشد خالی بود. بنابراین برای توسعه اقتصادی لازم شد این کار صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: به موجب این قانون 18 درصد از منابع تولید را بانک‌ها تأمین می‌کنند که به بخش تولید واگذار می‌شود.
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن