تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سابه یا: دیدار سختی برابر ایران خواهیم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > جام جهانی گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛
سابه یا: دیدار سختی برابر ایران خواهیم داشت
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین قبل از دیدار تیمش برابر ایران در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی گفت: مطمئن هستم که روز شنبه دیدار سختی برابر ایران خواهیم داشت و پیش بینی می کنم کارمان برای این تیم دشوار باشد.



به گزارش خبرنگار اعزمی مهر به برزیل، آلخاندرو سابه یا که ظهر امروز جمعه به وقت برزیل در سالن کنفرانس ورزشگاه مینیرائو با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: ما اطلاعات خوبی از تیم ملی فوتبال ایران داریم و می دانیم که آنها تیمی فیزیکی هستند. ایران بعد از تساوی برابر نیجریه شرایط روحی خوبی پیدا کرده و در وضعیت خوبی به مصاف ما خواهند آمد. وی در مورد ناراحتی مسی بعد از دیدار برابر بوسنی گفت: دلیل ناراحتی او این است که مسی تمایل داشت ما در دیدار برابر بوسنی هجومی تر بازی کنیم. او شرایط تیم ما را می داند و به همین خاطر ناراحت بود از اینکه نتوانستیم برابر بوسنی هجومی تر بازی کنیم. سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در مورد سیستم تیمش برای دیدار برابر ایران گفت: هدف ما این است که در این دیدار با سیستم 3-3-4 بازی کنیم. با سه مهاجم برابر ایران به میدان خواهیم رفت تا ارائه گر یک بازی هجومی باشیم. می خواهیم با ارائه یک بازی هجومی و رسیدن به پیروزی صعودمان به مرحله بعد را قطعی کنیم.


۱۳۹۳/۳/۳۰ - ۲۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن