تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802600375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناسان از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه می گویند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 کارشناسان از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه می گویند تهران - ایرنا - اتخاذ شیوه دفاعی کی روش در بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه، نظم و انسجام و مدیریت در زمین و استفاده نکردن از فرصت های حمله، از جمله نکاتی است که کارشناسان عرصه فوتبال از آن به عنوان نقاط قوت و ضعف این دیدار یاد کردند.


به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود مقابل نیجریه در دور مقدماتی جام جهانی که دوشنبه شب در ورزشگاه بایکسادا کوریتبیا برگزار شد، به نتیجه تساوی دست یافت، به اعتقاد برخی کارشناسان کی روش در این دیدار علاوه بر روش دفاعی باید از فرصت های حمله نیز استفاده می کرد.
اتخاذ این روش شاید در دیدار مقابل نیجریه کار آمد بود، اما نمی توان این برنامه را در دیدار با سایر تیم های گروه اتخاذ کرد.
سرمربی تیم فوتسال کاسپین قزوین روز سه شنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد دیدار شب گذشته تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه گفت : بازیکنان باید خود را خوب باور می کردند و اگر از ابتدا شجاعت در بازی بخرج می دادند، شاید گل هم می زدیم.
آمنه محمودی برنده شدن در این دیدار را حق تیم ملی دانست و گفت : تک تک بازیکنان با جان و دل در این بازی حضور پیدا کردند و تا لحظات آخر پابه پای تیم خوبی همچون نیجریه دویدند.
محمودی مدیریت کی روش در زمین بازی را خوب دانست و گفت : وظایف بدرستی به بازیکنان تفهیم شده بود و تیم از انسجام لازم برخوردار بود.
این کارشناس حوزه فوتسال، مهمترین نقطه ضعف این دیدار را استفاده نکردن از فرصت ها عنوان کرد و گفت: شاید مربی شجاعت لازم برای حمله در بازیکنان ایجاد نکرده بود، اشکان دژاگه و رضا قوچان ن‍ژاد در زمین خوب درخشیدند، اما در زمان نیاز تنها بودند بنا براین بسیاری از فرصت ها به ویژه در نیمه دوم از دست رفت، به اعتقاد من اتخاذ روش دفاعی در سایر دیدارهای تیم ایران باید تغییر کند.
وی در مورد پیروزی ایران در بازی پیش رو گفت: پیش بینی من این است که ایران در مقابل آرژانتین راحت تر بازی خواهد کرد، چرا که از بازی شب گذشته نتیجه مورد نظر کسب شد.
محمودی با بیان اینکه تیم ملی توانایی لازم را در این دوره از رقابت ها کسب کرده، اظهار داشت: با توجه به نتایج بازی های اخیر، برد در مقابل آرژانتین دور از ذهن نیست، اگر از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و در دفاع هوشیار باشیم، قطعا به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

* بازی ملی پوشان با آرژانتین آسان تر از دیدار مقابل نیجریه است
سیدˈکاظم اولیاییˈ پیشکسوت فوتبال روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا، افزود: بازی ایران مقابل نیجریه در واقع تفاوت سرعت و قدرت بود و قهرمان قاره آفریقا سعی داشت با اتکا به این توان سرعت و قدرت خود به گل برسد اما ˈکی روشˈ هم سیستم خوبی را طراحی کرده بود تا مانع از گلزنی حریف شود.
وی با تمجید از عملکرد ملی پوشان کشورمان گفت: تفکرات فنی کی روش در دفاع منسجم، تلاش بازیکنان و روی خوش فوتبال سه عامل مهم در کسب امتیاز ایران در بازی مقابل نیجریه بود و منجر شد تا انگیزه نفرات تیم در دیدار مقابل آرژانتین تقویت شود.
اولیایی، بازی ایران مقابل آرژانتین را راحت تر از بازی مقابل نیجریه ارزیابی کرد و گفت: انگیزه ای که نیجریه مقابل ایران برای پیروزی داشت را نمی توان به همان اندازه در آرژانتین مشاهده کرد چرا که این تیم مدعی از همه توان خود برای برد استفاده نخواهد کرد و بازی سرشار از تکنیک و تاکتیک آنها برای تیم ملی کشورمان قابل تسلط و کنترل است.
این پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: تیم ایران در مقابل تیم های تکنیکی و تاکتیکی بهتر عمل می کند و می توان این توقع را داشت که در تفکرات فنی کی روش، روند بازی روبه جلو و پرهیز از دفاع مطلق است.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران و پاس همدان خاطرنشان کرد: بازی با بوسنی هم بستگی به نتایج دو تیم در بازی های قبل خواهد داشت و تیمی که از شانس صعود برخوردار باشد، برای پیروزی در این بازی انگیزه دوچندان خواهد داشت.
وی اظهار امیدواری کرد: تیم ملی کشورمان با کسب یک نتیجه مطلوب مقابل آرژانتین بتواند سرنوشت صعود را در بازی پایانی رقم بزند.
وی تاکید کرد: نباید برای بازی مقابل آرژانتین شکست را پیش بینی کنیم چرا که ملی پوشان کشورمان با بازی درخشان مقابل نیجریه نشان دادند که می توانند بازی برابر، مقابل این تیم مدعی قهرمانی داشته باشند.

* سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم: باید مراقب باشیم به حریف پنالتی ندهیم
سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم گفت: مقابل نیجریه بازی منطقی ارایه کردیم اما باید مقابل آرژانتین عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم زیرا اگر نیجریه بازیکنی خلاق داشت به سادگی می توانست در منطقه جریمه ازما پنالتی بگیرد.
مرضیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: در ابتدای بازی مقابل نیجریه بازیکنان با استرس از اسم تیم بازی خوبی ارایه نکردند، اما خیلی زود احساس خودباوری و اینکه توانایی رویارویی با این حریف را دارند، باعث شد تا یک بازی منطقی مقابل حریف ارایه کرده یا به عبارتی کم اشتباه تر بازی کنیم و گلی دریافت نکنیم.
جعفری ادامه داد: باید برنامه ریزی خوبی برای بازی مقابل آرژانتین داشته باشیم، و روی ضد حمله ها به خوبی کار کنیم و بازیکنان بیشتری در خطر حمله داشته باشیم. در این صورت می توانیم از حمله و ضد حمله ها نتیجه بهتری بگیریم.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان نیجریه در بازی مقابل ایران در مقابل 192 پاس رد و بدل شده بین ملی پوشان ایرانی، 466 پاس رد و بدل کرده بودند، گفت: باید عملکرد ما مقابل آرژانتین چند برابر بهتر از بازی مقابل تیم نیجریه باشد، زیرا اگر تیم نیجریه یک بازیکن خلاق در ترکیب خود داشت می توانست در منطقه جریمه چند پنالتی از ایران بگیرد.
این مربی که طی سه فصل گذشته عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان کشور را کسب کرده است، ادامه داد: آرژانتین یکی از مدعیان اصلی رقابت های جام جهانی است و از سوی دیگر بازیکنی به نام مسی در این تیم بازی می کند، اما بازیکنان ایران باید باور کنند که این بازی شاید تا سال ها برای ایران تکرار نشود، بنابراین بدون توجه به برد یا باخت باید بازی بسیار خوبی مقابل این تیم ارایه کنند.
به گفته جعفری با ارایه یک بازی خوب مقابل آرژانتین می توانیم گل ها کمتری دریافت کرده و با کسب پیروزی مقابل بوسنی شانس ما برای صعود به مرحله بعد به مراتب افزایش خواهد یافت.
بیستمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 از 23 خرداد در برزیل آغاز شده است.
تیم فوتبال ایران در گروه F با نیجریه، بوسنی وهزرگوین و آرژانتین همگروه است.
دیدار بعدی ایران در جام جهانی 31 خرداد ماه مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین خواهد بود.
ورزشی **1630/ 7520/576/ 1828**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن