تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818762291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت سمیرم: مردم قدر و قیمت آب را بدانند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت سمیرم: مردم قدر و قیمت آب را بدانند سمیرم، اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت سمیرم از مردم این شهرستان خواست ضمن صرفه جویی در مصرف آب، قدر و قیمت این مایه حیات را بدانند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «محمد جواد رضایی» در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با اشاره به اهمیت آب و مشکلات ناشی از کمبود آن در سالهای اخیر اظهار کرد: اهمیت آب در آیات متعددی از کلام وحی نیز مورد اشاره قرار گرفته است.
وی به وجود چشمه ها و رودخانه های متعدد در جنوب و شمال سمیرم اشاره کرد و افزود: شکر این نعمت در حالی که بسیاری از شهرستانها آب کافی ندارند تنها با صرفه جویی و دوری از اسراف و زیاده روی ممکن خواهد بود.
خطیب جمعه موقت سمیرم ادامه داد: اسراف که یکی از مصادیق زندگی غربی است حتی به مجالس ترحیم و هزینه های گزاف همچون بنرها و تفت های فراوان و یکبار مصرف رسیده است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم با تبریک سالروز تاسیس این سازمان به دستور امام راحل در سال 1360 خاطر نشان کرد: مساجد و روستاها برای اعزام روحانی و مبلغ برای ماه مبارک رمضان درخواست بدهند.
حجت الاسلام رضایی افزود: 127 هیات مذهبی و 14 کانون فرهنگی و تبلیغی در سمیرم به ثبت رسیده است.
وی بیان داشت: روزه خواری جرم مشهود بوده و برخورد با روزه خواران در فضاهای عمومی مملکت شیعه باید با دخالت قوه انتظامی صورت گیرد.
امام جمعه موقت سمیرم افزود: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همگان واجب است و توجه به روزه داری همراه با امساک و معنویت در این ماه، برکت زندگی و جامعه را در پی خواهد داشت.
وی از جوانان و مردم خداجو هم خواست با تشکیل حلقه های ختم قرآن در مساجد، روزانه یک جزء قرآن مجید را قرائت و ختم کنند.
بر این اساس، تعدادی بروشور رنگی با مضمون اثرات مخرب ماهواره و تصویری از گرگ در لباس میش و با نوشته ˈ گرگی درنده را به دورن خانه آوردم که به جان تمام افراد خانواده افتادˈ از سوی قرارگاه احیا امر به معروف و نهی از منکر و واحد فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه سمیرم در بین نمازگزاران سمیرمی توزیع شد.
7147/607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن