تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه لیکک: گروه تروریستی داعش دشمن اول جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه لیکک: گروه تروریستی داعش دشمن اول جهان اسلام است لیکک- ایرنا- امام جمعه موقت شهر لیکک با اشاره به جنایت های وحشیانه گروه تروریستی داعش بر علیه مسلمانان گفت: این گروه منحرف دشمن اول جهان اسلام است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈایوب اکبری ˈدر آیین عبادی سیاسی نماز جمعه افزود:جریان های افراطی و تکفیری در بین اهل سنت و مذهب تشیع جایگاهی ندارند زیرا هیچ دین و آیینی اقدامات وحشیانه را قبول ندارد.
وی گفت: حتی یک کافر حربی نیز ذبح یک کودک خردسال را ناپسند می داند ولی متاسفانه گروه منحرف داعش به اسم دین اسلام با قساوت تمام پیر و جوان را قتل و عام می کنند و سود این کار آنها عاید استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می شود.
اکبری با اشاره به معضل استعمال مواد مخدر از جمله سیگار در بین اقشار مختلف جامعه تصریح کرد: سالیانه 60 هزار نفر بر اثر استعمال سیگار در کشور جان خود را از دست می دهند و قریب به 1700 میلیارد تومان برای خریدن این آفت سلامتی خرج می شود در صورتی که می توان با این هزینه ها تعداد زیادی بیمارستان ساخته شود.
امام جمعه موقت شهر لیکک ایجاد یک بازارچه جمعه بازار برای شهر لیکک را ضروری دانست و از شهرداری خواست این مطالبه مردم را پیگیری کند.
7534/671

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن