تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804781716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش تروریست اجاره ای آمریکا و اسرائیل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه زنجان داعش تروریست اجاره ای آمریکا و اسرائیل است زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: داعش تروریست اجاره ای آمریکا و اسرائیل جنایتکار برای سرکوب شیعیان و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.


به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی درخطبه های نمازجمعه این هفته زنجان افزود: حزب الله لبنان، حماس در فلسطین، خط مقاومت در سوریه و ارتش عراق خط مقدم ایران در مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند و هر چه بتوان آنها را تقویت کرد به نفع جمهوری اسلامی است.
وی یادآورشد: 10 سال پیش ارتش آمریکا به بهانه مبارزه با سلاح های کشتار جمعی به عراق حمله کرد و به این بهانه هزارن نفر را کشت و دموکراسی خود را در زندان های ابوغریب و گوانتاناما به نمایش گذاشت.
آیت الله خاتمی اظهار کرد: دولت مستکبر آمریکا با این بهانه قصد سرکوب ارتش عراق و تقسیم این کشور به سه بخش را داشت اما با مقاومت ملت این کشور به موفقیتی دست نیافت.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: دولت مستکبر آمریکا برای روی کار آوردن دست نشانده خود در سوریه اقدام به حمایت از تروریست های اجاره ای داعش و با تحریک آنان اقدام به کشتار هزاران انسان بی گناه در این کشور کرد.
وی خاطر نشان کرد: امروز در نهایت گستاخی دولت مستکبر آمریکا پیام می دهد که آماده مقابله با داعش به شرط کنار رفتن نوری المالکی است.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: وابستگی نیروهای داعش به استکبار جهانی از همین شرط گذاشتن دولت آمریکا پیداست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تمام توطئه های استکبار جهانی در منطقه برای تامین امنیت رژیم غاصب و سفاک اسرائیل است.
وی ادامه داد: همه نیروهای داعش پرورش یافته آمریکا هستند با این وجود سرکوب و نابود سازی آنان در منطقه به یکی از دغدغه های استکبار جهانی تبدیل شده است.
آیت الله خاتمی افزود: استکبار جهانی و کشورهای اروپایی به خوبی می دانند که اگر نیروهای داعش در منطقه نابود نشده و به همین کشورها پناهنده شوند به بلای جان آنان تبدیل خواهند شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز داعش در نزدیکی مرزهای ایران مستقر شده است اما خود حامیان صهیونیستی آنان نیز به خوبی می دانند که این تروریست ها توان جسارت علیه جمهوری اسلامی را ندارند.
وی به نوشته یکی از روزنامه های اسرائیلی مبنی بر اینکه ˈاگر داعش جسارتی علیه ایران کند، همه 77 میلیون ایرانی بر سر آنان آوار خواهند شد و ایرانیان بر سر خاکشان با کسی شوخی نداردˈ اشاره کرد و پاسخ ملت عراق به فتوای آیت الله سیستانی را قابل تقدیر برشمرد.
آیت الله خاتمی یادآورشد: امروز یک میلیون و نیم مردم عراق برای پیوستن به ارتش این کشور بسیج شده اند.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: امروز دولت نوری المالکی متوجه شده است که نمی توان به نیروهای ارتشی که زمانی سرسپرده رژیم بعث بودند تکیه کرد.
وی خاطر نشان کرد: از این رو دولت عراق بهره گیری از الگوی ایرانی بسیج نیرهای مردمی را برای مقابله با داعش در پیش گرفته است.
آیت الله خاتمی همچنین به اقدام رییس جمهوری ایران در دعوت از رقبای انتخاباتی اشاره کرد و این برنامه را وحدت بخش و قابل تقدیر خواند و بر لزوم الگوسازی آن تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید اشاره کرد و چمران را جهادگر عرصه علمی، حامی مستضعفان و ستیزگر با ظالمان برشمرد.
وی افزود: این شهید والا مقام باید در همه عرصه ها به الگوی راه اساتید کشور تبدیل شود.
آیت الله خاتمی به آغاز هفته قوه قضاییه اشاره کرد و این قوه را پناهگاهی برای مظلومان و محیطی برای رفع خصومت ها خواند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم جدیت این قوه در برخورد با مفاسد اقتصادی و خودداری از اطاله دادرسی مجرمان این عرصه تاکید کرد.
وی به آغاز هفته صرفه جویی اشاره کرد و خواستار مراقبت مردم در مصرف آب شد.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه میزان مصرف آب در ایران دو برابر میانگین جهانی است، بر لزوم صرفه جویی مردم در این بخش برای جلوگیری از مواجه با کم آبی تاکید کرد.
7319/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن