تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803101810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره های استان اردبیل در پرداخت بدهی ها به شهرداری ها تعلل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار اردبیل : اداره های استان اردبیل در پرداخت بدهی ها به شهرداری ها تعلل می کنند اردبیل – ایرنا – شهردار اردبیل گفت : اکثر اداره ها و ارگان های دولتی استان اردبیل با شهرداری های این استان همکاری مناسب ندارند و از بابت های گوناگون به آنها بدهکارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، صدیف بدری روز پنجشنبه در نشست شهرداران استان اردبیل با استاندار این استان افزود : اداره های خدمات رسان اردبیل به شهرداری های این استان از بابت هزینه های مربوط به حفاری و آسفالت بدهکارند و این در حالیست که شهرداری ها به منظور رفاه و آسایش ساکنان این شهرها مجبور به آسفالت گذرگاه هایی هستند که از سوی این اداره ها حفاری شده اند.
وی اظهار کرد: اداره ها و ارگان های دولتی استان اردبیل همچنین از بابت هزینه پروانه ساخت و ساز به شهرداری ها بدهی دارند و باوجود پیگیری های مداوم از سوی این شهرداری ها آنان تمایلی به پرداخت این بدهی ها ندارند.
وی ادامه داد :چند سال قبل مقرر شده بود که مبالغی از محل فروش واحدهای تولیدی و کارخانه های دولتی از بابت بدهی مربوط به هزینه پروانه های ساخت اداره ها به شهرداری ها پرداخت شود اما در هفته های اخیر با ارسال نامه ای این موضوع منتفی شده است.
وی با نام بردن از تعدادی اداره دولتی که از بابت پروانه ساخت و ساز به شهرداری های استان اردبیل بدهکارند تنها اداره خوش حساب در این ارتباط را اداره کل مالیاتی ذکر کرد.
وی بیان کرد:شهرداری ها یک ارگان خودگردان می باشند که هزینه های خودشان را به واسطه منابع درآمدی که برای آنها تعریف شده اند تامین می نمایند و بطور یقین تعلل اداره ها و ارگانهای دولتی در پرداخت بدهی هایشان این نهاد را با مشکل مواجه می کند که نتیجه آن ایجاد اختلال در کارهای شهرداری و ارایه نشدن خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.
بدری ؛ که به عنوان نماینده شهرداران استان اردبیل در این نشست سخن می گفت، تصریح کرد : بدهکاری اداره های استان اردبیل به شهرداری ها سبب شده است که اکثر شهرداری های این استان نتوانند مطالبه های پیمانکاران را بپردازند و این موضوع در روند انجام وظیفه و کارهای گوناگون مجموعه کارکنان شهرداری ها اختلال ایجاد کرده است.
او گفت : باتوجه به نبود واحدهای تولید و کارخانه های عظیم در استان اردبیل که در سایر استان ها تامین کننده و پشتیبانی اصلی شهرداری ها از لحاظ مالی هستند بدحسابی اداره ها ؛ مشکل های مالی شهرداری های این استان را دوچندان کرده است.
شهردار اردبیل ؛ مدیریت واحد شهری را حلقه گمشده مشکل های شهری در شهرهای استان اردبیل و سایر شهرهای ایران دانست و خاطرنشان نمود باتاسف تا چندی قبل مجلس شورای اسلامی و دولت به ضرورت این موضوع اعتقاد نداشتند اما پارسال پیگیری هایی از سوی دولت تدبیر و امید در این ارتباط انجام شد که انتظار می رود با رفتن آن به مجلس در آینده نزدیک شاهد تحقق مدیریت واحد شهری در کشور باشیم.
وی یادآوری نمود : برای نمونه شرکت مخابرات از بابت کشیدن فیبر نوری اجاره دریافت می کند اما وقتی ما از آنها از بابت گذر فیبر نوری از زمین های شهرداری اجاره می خواهیم اعلام می کند در قانون چنین موردی پیش بینی نشده است و به باور ما اگر مدیریت واحد شهری تحقق یابد چنین مشکل هایی خود به خود برطرف می شوند.
وی همچنین با اشاره به شرایط ناهمواری بعضی از شهرهای استان اردبیل مانند نمین ،مشگین شهر ، عنبران، کوراییم و چند شهر دیگر که زمینه وقوع سیلاب به محض بارش های شدید رگباری را در آنها فراهم می کند خواستار تخصیص اعتبار از محل حوادث به شهرداری های این شهرها شد.
592/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن