تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه نمایشگاه بین المللی در تبریز شروع به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه نمایشگاه بین المللی در تبریز شروع به کار کرد تبریز - ایرنا - هجدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی و صنعت چاپ، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و بازاریابی و دوازدهمین نمایشگاه صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته روز پنج شنبه در نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز به کار کرد.


به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه ها از کشورهای چین، ترکیه، آلمان، امارات و کره در قالب نمایندگی و از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، مازندران، البرز و خراسان رضوی حضور دارند.
در این نمایشگاه دستگاه های بسته بندی، ماشین آلات چاپ، انواع چاپگرهای صنعتی، قطعات پنوماتیک، دستگاه های برش و حکاکی، انواع کاغذ و کارتن، ماشین آلات کارتن سازی، تابلو روان و تلویزیون شهری، انواع دایکاست و لمینت، سازه های نمایشگاهی و انواع فیلم های پی.وی.سی محصولات خود را ارایه داده اند.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته نیز با حضور شرکت های خارجی و داخلی تا یکم تیر ماه در سالن های امیرکبیر و پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.
در این نمایشگاه شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه و چین بطور مستقیم و از کشورهای آلمان، هلند، دانمارک، اسپانیا، بلژیک، چین، ایتالیا و انگلستان در قالب نمایندگی و شرکت های داخلی از 17 استان حضور دارند.
در این نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات مرغداری، دامپروری و دامداری، خوراک، کنسانتره مکمل ها، پخش دارو و خدمات دامپزشکی، اتوماسیون های مرغداری عرضه و اتحادیه و تشکل های سراسری، دانشگاه ها و مراکزعلمی و پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری حضور دارند.
587/6120/245

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن