تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802796747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالعه و تدوین طرح آمایش محیط زیست شهری تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با رأی اعضای شوراهای اسلامی مراکز استان ها؛ مطالعه و تدوین طرح آمایش محیط زیست شهری تصویب شد رشت - ایرنا - در خاتمه برگزاری اجلاس روسای شوراهای اسلامی مراکز استان های کشور که در عمارت شهرداری کلانشهر رشت برگزار شد؛ با رأی اعضا، مطالعه و تدوین طرح آمایش محیط زیست شهری به تصویب رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور روز پنجشنبه در نشست پایانی اجلاس روسای شوراهای اسلامی مراکز استان ها در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در رشت اظهارکرد: با گسترش شهرنشینی، آلودگی های زیست محیطی نیز در حال افزایش است و باید برای رفع آن، چاره اندیشی شود.
ˈاحمد مسجدجامعیˈ ادامه داد: این طرح با توجه به روند رو به افزایش آلودگی های زیست محیطی در شهرها به تصویب رسیده است.
وی کاهش تصدی گری دولت و بازنگری شیوه نامه سرمایه گذاری که در سال 91 ابلاغ شده بود را از دیگر مواردی عنوان کرد که به تصویب رسیده است.
رییس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور با اشاره به نقش آفرینی موثر گیلان و مردم این استان در پیروزی جنبش مشروطیت افزود: از آنجاییکه نشانه ای از مردم گیلان به عنوان نماد مشروطیت در این استان وجود نداشت، خانه مشروطیت در محل فعلی شورای اسلامی شهر رشت یا ساختمان کلاه فرنگی راه اندازی می شود.
وی بیان کرد: همچنین قرار است ساختمان ارزشمند و قدیمی کنونی شهرداری رشت که از آثار ماندگار تاریخی این شهر است به موزه بلدیه تبدیل شود.
مسجدجامعی با اشاره به بازدید انجام شده از خانه آوانسیان که از خانه های قدیمی شهر رشت است، گفت: این خانه و ترکیب معماری آن که به سبک روسی است، به خانه فرهنگی تبدیل می شود که تحقق این مهم، نیازمند درنظرگرفتن اعتباری مشخص است.
وی همچنین با قدردانی از تلاش های دکتر طالقانی بانی موزه میراث روستایی گیلان و دیگر تلاشگران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان ساخت: این پیشنهاد مطرح شد که بازارچه بزرگ صنایع دستی منطقه ای در این مکان ایجاد شود تا علاوه بر جذب گردشگران صنایع دستی، این سامان به مردم بیشتر شناسانده شود.
ˈرضا جمشیدی چناریˈ رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری این نشست را تعامل هرچه بیشتر شوراهای اسلامی مراکز استان ها با یکدیگر عنوان کرد.
وی ادامه داد: امروزه شرایط به گونه ای نیست که بتوان به فعالیت های مدیریت شهری به صورت جزیر ه ای نگریست بلکه باید با تبادل نظر و تعامل، معضلات را برطرف کرد.
وی با اشاره به درگیر بودن شهرهای شمالی کشور با چالشی جدی در زمینه محیط زیست افزود: تصمیم گیری درباره مرکز دفن زباله سراوان رشت و ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب این شهر از جمله مواردی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.
جمشیدی چناری اجلاس برگزار شده در رشت را چهل و ششمین اجلاس رسمی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان های کشور عنوان و اضافه کرد: اجلاس چهل و هفتم در استان تهران برگزار خواهد شد.
نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور که اولین اجلاس دوره چهارم شوراها محسوب می شود، روز گذشته (چهارشنبه) در عمارت شهرداری رشت آغاز به کار کرد.
این اجلاس دو روزه بود که در روز نخست؛ روسا و اعضای شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور حضور داشتند و روز دوم اجلاس نیز با حضور اعضای شوراهای اسلامی مراکز استان ها برگزار شد.
دستور جلسه روز نخست این اجلاس که با حضور اعضای شوراهای اسلامی هشت کلانشهر مشهد، قم، تهران، شیراز، اهواز، اصفهان، کرج و تبریز برگزار شد؛ بررسی لایحه اصلاح درآمدهای پایدار و نیز مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر ورود سازمان بازرسی به مصوبات شوراهای اسلامی بود.
فعالیت های شهرداری (بلدیه قدیم) با تصویب قانون بلدیه در دوره اول مجلس شورای ملی در سال 1286 خورشیدی آغاز شد و در شهر رشت نیز اولین شهرداری در سال 1304 فعالیت خود را آغاز کرد. ک/2
619/695/506

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن