تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت گوشت سفید و قرمز منجمد در آذربایجان شرقی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قیمت گوشت سفید و قرمز منجمد در آذربایجان شرقی اعلام شد تبریز - ایرنا - اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی قیمت گوشت سفید و قرمز منجمد در ماه رمضان در این استان را اعلام کرد.


بر این اساس، هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد داخلی برای مصرف کنندگان 155 هزار ریال و گوشت منجمد خارجی 165 هزار ریال عرضه خواهد شد.
همچنین هر کیلوگرم گوشت مرغ (سفید) منجمد در شهرستان تبریز 59 هزار ریال و در سایر شهرستان های آذربایجان شرقی 59 هزار و 500 ریال به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.
اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین گوشت مرغ و قرمز در ماه رمضان نباشند، اعلام کرده است: این نهاد برای تنظیم بازار استان و حمایت از مصرف کننده اقدام به توزیع این اقلام به قیمت مناسب دولتی می کند.
طبق اعلام این اداره کل، توزیع گوشت قرمز و سفید در کلیه تعاونی های مصرف ادارات و فروشگاه های زنجیره ای صورت می گیرد و صاحبان این فروشگاه ها می توانند با معرفی نامه سازمان صنعت، معدن و تجارات استان با مراجعه به سردخانه های پشتیبانی امور دام نسبت به تهیه گوشت مورد نیاز خود اقدام نمایند.
اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی اعلام کرده است: اداراتی که فاقد تعاونی مصرف هستند، می توانند با تهیه معرفی نامه از اداره صنعت، معدن و تجارت استان اقلام مورد نیاز کارکنان خود را تامین کنند.
7236/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن