تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801184744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس وزارت بهداشت: مشارکت بین بخشی نقشی موثردرسلامت مردم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارشناس وزارت بهداشت: مشارکت بین بخشی نقشی موثردرسلامت مردم دارد گناوه-ایرنا- کارشناس دبیرخانه کشوری طرح ابتکارات جامعه محور(CBI ) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشارکت و همکاری بین بخشی دستگاه ها نقشی مهم و اثربخش در سلامت مردم ایفا می کند.


به گزارش ایرنا، مهران خائفی روز پنجشنبه درجلسه طرح شهرسالم، روستای سالم و رویکرد نیازهای اساسی توسعه در شبکه بهداشت ودرمان گناوه افزود: اگرچه متولی امر سلامت برعهده این وزارتخانه است اما دراین میان 25 درصد نقش ایفا می کند درحالی که 75 درصد دیگر به مشارکت بین بخشی دستگاه ها ارتباط دارد.
وی اظهارکرد: طرح ابتکارات جامعه محور(CBI) مبتنی برنیازهای اساسی توسعه (BDN) که درشهرها و روستاهای کشوربا هدف سلامت برای همه دردست اجراست به کمک و همکاری بین بخشی دستگاه ها نیاز دارد.
وی گفت: تقویت و فعال شدن این طرح ازسوی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در برنامه کاری قرارگرفته و دراین ارتباط تدابیر و برنامه ریزی های لازم برای چگونگی هرچه بهتر آن درنقاط مختلف کشور انجام شده که سرکشی از شهرستان گناوه به عنوان پایلوت در برنامه قرار گرفته است.
کارشناس دبیرخانه کشوری طرح ابتکارات جامعه محور(CBI ) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهارکرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای ادارات و نهادهای ذی ربط این طرح دردستور کار قرار دارد.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: طرح ابتکارات جامعه محور درسال 79 در روستاهای محمدصالحی، شول و مال قاید این شهرستان اجرا و نتایج خوبی به دنبال داشته است.
علیرضا یوسفی افزود: با توجه به این که چندین سال است این طرح کند شده بود با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید احیا، و تقویت و گسترش آن در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.
وی گفت: این جلسه باهدف تقویت و گسترش این طرح باحضور کارشناسان وزارت بهداشت برگزارشده که برای نتیجه بخش بودن آن به همکاری و تعامل و نقطه نظرات نمایندگان ادارات ذی ربط نیاز داریم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن