تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف کالای قاچاق یك میلیارد و 100 میلیونی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توقیف کالای قاچاق یك میلیارد و 100 میلیونی خبرگزاری پانا: مأموران پلیس آگاهی فارس یك محموله كالای قاچاق یك میلیارد و 100 میلیون ریالی را در شهر شیراز توقیف كردند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۹ خرداد ساعت 12:06



به گزارش خبرگزاری پانا،رییس پلیس آگاهی فارس ضمن اعلام این خبر گفت: در پی كسب خبری مبنی بر اینكه فردی با تشكیل یك باند اقدام به قاچاق مواد غذایی به صورت عمده می نماید، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.
سرهنگ "سیروس حیدری" ادامه داد: با انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی اعضای این باند شناسایی و در این رابطه دو خودرو كامیون كه قصد ورود به شیراز را داشتند متوقف كردند.
وی افزود: در بازرسی های تكمیلی از این دو خودرو تعداد 8 هزار و 616 قوطی نوشیدنی ، تعداد یك هزار و 440 عدد صابون، دو هزار و 136 عدد کمپوت آناناس، 288 شیشه شربت، 75 عدد پودر شربت، 250 بسته آدامس، مقدار 64 کیلو گرم چای، 7 هزار و 920 عدد صابون، 14 هزار و 454 قوطی نوشیدنی، یك هزار و 200 عدد کمپوت آناناس و 360 شیشه سس فلفل كه فاقد هر گونه مدارك گمركی بود كشف شد .
سرهنگ "حیدری" با بیان اینكه ارزش ریالی كالاهای قاچاق كشف شده یك میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر شدند . 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن