تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803854450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موجودی پرونده های شعب تحقیق 19 درصد کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

موجودی پرونده های شعب تحقیق 19 درصد کاهش یافته است قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: موجودی پرونده های شعب تحقیق در ابتدای سال گذشته دو هزار و 332 پرونده بود که در پایان سال گذشته این تعداد به یکهزار و 872 پرونده رسید و شاهد کاهش 19 درصدی در این موضوع بودیم.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈاسماعیل صادقی نیارکیˈ به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: در این مدت سی هزار و 84 پرونده به این شعب وارد و سی هزار و 545 پرونده در آن رسیدگی و مختومه شد.
وی اظهارکرد: همچنین در سال گذشته پرونده های اجرای احکام کیفری 10 درصد و موجودی کل پرونده ها در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین 12 درصد کاهش داشته است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی در خصوص اجرای احکام اعدام در سال گذشته و سال جاری گفت: دستگاه قضایی در خصوص اجرای احکام بدون هیچ اغماضی برخورد می کند و در سال گذشته 17 نفر و در سال جاری نیز تاکنون هشت نفر اعدام و یا قصاص شدند.
دادستان قزوین از قصاص دو قاتل در سحرگاه دیروز خبر داد و گفت: این دو نفر فردی را در قزوین با انگیزه اخاذی ربوده و به طرز فجیحی به قتل رسانده بودند که در کمتر از 10 روز شناسایی، دستگیر و روز گذشته نیز احکام آنان اجرا شد.
حجت السلام والمسلمین صادقی نیارکی در خصوص اجرای ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته نیز اظهارکرد: در استان 500 نفر بی خانمان داریم که اکثر آنها اعتیاد به مواد مخدر دارند و برای امرار معاش خود به تکدی گری و سرقت های خرد اقدام می کردند که این افراد با کمک دستگاههای مربوط جمع آوری و ساماندهی شدند.
وی با بیان اینکه دوره ساماندهی این افراد در دوره 21 روزه دو میلیون ریال هزینه دارد، خاطرنشان کرد: با جمع آوری این افراد بسیاری از جرایم از جمله سرقت 80 درصد و 31 درصد سایر جرایم در استان کاهش پیدا کرد.
این مسوول در خصوص طرح جمع آوری قلیان از اماکن عمومی در قزوین گفت: جمع آوری عرضه قلیان در اماکن عمومی در راستای کنترل مبارزه با دخانی بود و اجرای آن دوره تثبیت خود را می گذراند.
دادستان قزوین در خصوص برخورد دستگاه قضایی با سارقان نیز گفت: برای چهار پرونده از سارقان سابقه دار قزوین کیفر خواست قطعیت درخواست شده است.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اظهارکرد: در سال گذشته 90 درصد از قتل های واقع شده کشف و این دستگاه با حساسیت و جدیت پرونده های آنها را دنبال می کند.
وی با اشاره به برخورد دستگاه قضایی با فرق ضاله و نوظهور نیز گفت: در این خصوص چهار نفر از افراد وابسته به سلفی ها و تکفری ها توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در قزوین شناسایی و دستگیر شده اند.
این مسوول خاطرنشان کرد: درسال گذشته بحث برداشت های غیرمجاز از خودپردازها را داشتیم که با پیگیریهای این دادستانی، تمامی خودپردازهای شهر مجهز به آنتی اسکینر شدند.
دادستان قزوین در خصوص آخرین وضعیت پرونده افکن چاه در بازار قزوین نیز گفت: با اعلام نظر هیات کارشناسی در این خصوص 50 درصد شهرداری و 50 درصد نیز شرکت آب و فاضلاب شهری مقصر هستند و این پرونده را تاکنون با قاطعیت دنبال کرده ایم.
وی در خصوص حادثه آتش سوزی انبار روغن در قزوین اظهارکرد: برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده، برای انتقال دیگر انبارها به محلی مناسب تر دستورات لازم صادر شده است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی در خصوص حادثه تعرض به اتباع افغان در یکی از روستاهای قزوین نیز گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و با افراد خاطی آن برخورد شده است و هر کسی در خاک جمهوری اسلامی مورد تعرض قرار گیرد، دستگاه قضایی با مسببین آن برخورد می کند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی در خصوص پرونده قاتل دانش اموز هشت ساله قزوینی نیز گفت: حکم قصاص در ملا عام از سوی دادگاه کیفری صادر شده و این حکم پس از مراحل قانونی اجرایی می شود.
وی اظهارکرد: در این خصوص نامه ای نیز به مدیرکل آموزش و پروش استان ارسال شده تا از تکرار هرگونه از این نوع حوادث در مدارس جلوگیری شود.
یکم تا هفتم تیر ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به نام هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است.
7391/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن