تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي تسهيلات به سرمايه‌گذاران در استان با نرخ سود کم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۱۹:۱۲ب.ظ)
رئيس جمهور در جلسه توسعه و سرمايه‌گذاري لرستان؛ اعطاي تسهيلات به سرمايه‌گذاران در استان با نرخ سود کم رئيس جمهور در جلسه توسعه و سرمايه‌گذاري لرستان گفت: يکي از برنامه‌هاي دولت در لرستان اعطاي تسهيلات به سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در استان با نرخ سود کم است و دولت از نظر سياسي حامي سرمايه‌گذاران و کارآفرينان است.
به گزارش خبرگزاري موج ازخرم آباد،رئيس جمهور در جمع سرمايه گذاري لرستان گفت: لرستان استاني با سابقه کهن و داراي تمدني چندين هزار ساله است و شايد تشکيل يک دولت به مفهوم دولت مدرن مربوط به همين ديار و لرستان است.
رئيس جمهور عنوان کرد: اين سرزمين مهد تمدن بوده و امروز هم افراد بسيار شايسته، وطن‌دوست و شجاع در اين استان و جود دارد که ما نقش مردم را در دفاع مقدس به وضوح ديده‌ايم و شعرا،‌نويسندگان و عالمان بسيار بزرگي که از شخصيت‌هاي به نام در اين استان هستند در سرنوشت کشور بسيار موثر بوده‌اند.
رئيس جمهور بيان کرد: همه بزرگان و عالمان قلب اين سرزمين هستند و همانگونه که کوه‌هاي زاگرس سربلند و سرافراز هستند مردم اين ديار نيز سربلند و سرافراز هستند.
وي اظهار کرد: نکته اصلي اين است که ما توسعه کشور را خواستاريم و هر چه که بخواهيم در سايه توسعه امکانپذير است و اگر در کشوري توليد نباشد آن کشور توسعه نمي‌يابد و کالاهاي فرهنگي توليد نمي‌شود و اگر در يک کشوري علم و فناوري وجود نداشته باشد آن کشور عقب‌مانده است و توسعه نمي‌يابد.
روحاني اظهار کرد: در دنياي امروز فرهنگ، علم، دانش، تمدن با اقتصاد و سرمايه‌گذاري و توليد در کنار هم ديده مي‌شود.
رئيس جمهور افزود: ممکن است در جايي سرمايه وجود نداشته باشد اما وقتي که بحث توسعه ايران است و سرزميني که داراي معادن و ذخاير بسيار زيادي است که ايران از نظر ذخاير گاز در دنيا رتبه نخست را دارد اين کشور مي‌تواند توسعه پيدا کند.
روحاني بيان کرد: اگر ما از ذخاير نفت و گاز توام با هم استفاده کنيم بيشترين توسعه را داريم.
وي افزود: همچنين ايران از نظر آب‌هاي آزاد حدود 2 هزار کيلومتر با همسايگان خود در ارتباط است که اين فرصت بسيار مناسبي براي توسعه کشور محسوب مي‌شود.
رئيس جمهور تصريح کرد: ايران کشوري است که از نظر جاده‌اي و ريلي پيشرفت‌هاي بسياري داشته است و ما تقريبا در حال متصل شدن به همه دنيا هستيم.
روحاني بيان کرد: به زودي راه ريلي جديد بين ايران، قزاقستان و ترکمنستان ايجاد مي‌شود و از طريق مرز بازرگاني‌هاي خوبي با کشور ترکيه داريم و به طور کلي از نظر جاده‌اي و ريلي از طريق مرز بازرگان به آسيا متصل مي‌شويم.
وي بيان کرد: توسعه بنادر جنوب مانند بندرعباس و چابهار و يک بندر جديد به نام بندر جاسک به زودي توسعه مي‌يابند و جزيره خارک يکي از مناطق صادراتي نفت به دنيا محسوب مي‌شود.
رئيس جمهور افزود: در زمينه شبکه‌هاي ارتباطي و اطلاعاتي از نظر راه‌هاي هوايي استان لرستان اين استعداد رادارد که فرودگاه را در اين استان توسعه دهيم و از نظر ريل و جاده هم قدم‌هاي خوبي براي اين استان برداشته مي‌شود و در اين سفر مي‌خواهيم جاده آزاد راه خرم‌آباد - اراک را با سرعت بيشتري براي تکميل بهره‌برداري پيگيري کنيم.
روحاني افزود: کشور ايران از نظر کارهاي زيربنايي کشور آمادگي بسيار خوبي دارد و از نظر سياسي نيز بست و اراده دولت بر اين است که کار به مردم واگذار شود و اين مردم‌داري هم در جريان انتخابات و هم بعد از انتخابات جريان دارد.
وي افزود: دولت بايد کمک کند تا زمينه‌هاي لازم فراهم شود و تسهيلات لازم را در اختيار مردم قرار دهد.
رئيس جمهور بيان کرد: يکي از برنامه‌هاي دولت در لرستان اعطاي تسهيلات به سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در استان با نرخ سود کم است و دولت از نظر سياسي حامي سرمايه‌گذاران و کارآفرينان است.
روحاني اظهار کرد: دولت بر اين امر مصمم است و ما هم به همين دليل جلسه‌اي را با کارآفرينان و سرمايه‌گذاران برگزار مي‌کنيم و از همه سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي دعوت مي‌کنيم که سرمايه‌هاي خود را براي توسعه اين استان هزينه کنند.
وي تصريح کرد: در لرستان زمينه براي کشاورزي در بخش‌هاي مختلف فراهم است و شهرکهاي صنعتي در کنار کارخانه پتروشيمي در اين استان ساخته مي‌شود تا صنعت پتروشيمي لرستان بيش از پيش پيشرفت و توسعه مي يابد.
رئيس جمهور گفت: امروز يک وحدت و اتحادي در بخش‌هاي مختلف کشور وجود دارد و همه چتر واحد ولايت را قبول دارند و امروزه الحمدلله بين همه اقوام، اديان و مذاهب اتحاد و يکپارچگي وجود دارد.
روحاني افزود: يکي ديگر از برنامه‌هاي دولت که نسبت به اجراي آن مصمم است روابط خوب و مناسب با جهان است زيرا ما با هيچ کس سر جنگ نداريم و با همه آنهايي که مي‌خواهند با ما رابطه داشته باشند رابطه خوبي را در سطح جهاني برقرار مي‌کنيم.
وي گفت: ما کشوري هستيم که بيش از 2 هزار سال است که به هيچ کشوري تعرض نداشته‌ايم و با تجاوز مخالف هستيم و اين موضوع را به خوبي به دنيا نشان داده‌ايم و ما اهل مدارا با دنيا هستيم.
رئيس جمهور بيان کرد: هر کشوري در دنيا که با مردم ما و حقوق ما برخورد کند ما نيز با احترام با آنها برخورد مي‌کنيم و اين يک سرمايه بزرگ براي ملت ما و بويژه براي کارآفرينان محسوب مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن