تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802744166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال محموله غذایی به آوارگان کشور عراق از سوی کمیته امداد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارسال محموله غذایی به آوارگان کشور عراق از سوی کمیته امداد تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده امور بین الملل کمیته امداد امام خمینی (ره) از ارسال نخستین محموله غذایی به آوارگان عراق خبر داد و گفت: در نخستین محموله غذایی60 هزار انواع کنسرو برای مهاجران و آوارگان عراقی به کشور عراق ارسال شد.


بگزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،محمد محمدی فرد روز چهارشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: با تثبیت اوضاع و فروکش کردن التهابات در این منطقه دومین محموله نیز از سوی کمیته امداد برای آوارگان عراقی ارسال خواهد شد.
این محموله ها بخاطر بحران هایی که طی ماه های اخیر در کشور عراق صورت گرفته است و به منظور کمک به آسیب دیدگان و در راستای حمایت های بشردوستانه صورت می گیرد
وی در ادامه گفت:کمیته امداد در60 کشور دنیا نمایندگی دارد و سعی کردیم که از مجموعه ارتباطات خود براساس اتکا به منابع محلی بومی و همچنین توانمندسازی اقتصادی خانواده ها به ویژه از طریق حرفه آموزی و پرداخت وام های اشتغالزایی در حمایت از نیازمندان گام هایی اساسی برداریم .
این معاونت به منظور توانمندسازی افراد نیازمند در کشورهای مختلف اقدام به راه اندازی کارگاه های مختلف کرده است که از جمله آن می توان به 10 کارگاه فعال در رشته های مختلف فنی حرفه ای درکشور تاجیکستان، 60 کارگاه به افغانستان و 20 کارگاه نیز در کومور اشاره کرد.
وی ادامه داد:در کشور عراق نیز 25 هزار صندوق صدقات توزیع شد و طرح اکرام در افغانستان و در سومالی نیز طرح توزیع صدقات اجرا شد.
وی ادامه داد: همچنین در مواقع بحران نیز با اعلام فراخوان های ملی از ظرفیت مشارکت های مردمی برای کمک به مردم نیازمند بهره مند می شویم
معاون هماهنگ کننده امور بین الملل کمیته امداد در ادامه با اشاره به برگزاری همایش علمی رفتارهای حمایت گرانه در عصر جهانی شدن گفت: ضرورت تقویت ادبیات دیپلماسی حمایتگری در سطح بین الملل و تبیین ابعاد سازو کارهای بین المللی حمایت از محرومان و لزوم جهانی شدن ایده ها و رفتارهای حمایت گرایانه با نقش آفرینی بازیگران فراملی و درون ملی در دو مجموعه کمیته امداد و مرکز ملی مطالعات جهانی شدن وابسته به نهاد ریاست جمهوری برگزار می شوند که در همین راستا برنامه ریزی برای برگزاری این همایش صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در این همایش ضمن آشناسازی اندیشمندان، صاحبنظران با مدل حمایت گری این نهاد، به تبیین ویژگی ها و ظرفیت های دنیای جهانی شده برای توانمندسازی محرومان و انتقال و تعادل تجربیات در زمینه حمایت گری اجتماعی در سطح بین الملل پرداخته می شود.
محمدی فرد ادامه داد: این همایش در چهار حوزه بنیادهای دینی، ابعاد اقتصادی، جنبه های اجتماعی فرهنگی و ابعاد سیاسی و حقوقی در نیمه دوم مهرماه سال جاری به صورت ملی در سالن همایش های غدیر مجتمع اداری فرهنگی ولایت کمیته امداد برگزار می شود.
وی در ادامه از اساتید و پژوهشگران دعوت کرد که اصل مقالات خود را تا پایان مردادماه به دبیرخانه این همایش به آدرس hemayat.igcd.ir ارسال کنند.
محمدی فرد گفت:مقالات برگزیده در کمیته علمی همایش در ویژه نامه مطالعات راهبردی جهانی شدن با درجه علمی پژوهشی در قالب کتاب منتشر می شود.
اجتمام(3)**9188**م.ب**1856

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن