تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805098070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی معرفی شد مشهد - ایرنا - مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور معرفی شد.


به گزارش ایرنا ، محمد باقر قاسم زاده که پیش از این مدیر عامل فرودگاه بین المللی کیش بود بعنوان مدیر کل فرودگاه های استان معرفی شد و از خدمات و تلاش های سعید چلندری در خراسان رضوی که بعنوان مدیر کل فرودگاه امام خمینی (ره) تعیین شده نیز تقدیر شد.
مشاور امنیتی استاندار خراسان رضوی در ابتدای این مراسم با بیان اینککه تلاش های انجام شده طی این سال ها موجب شده تا یک فرودگاه زیبا با سطح خدماتی مناسب و زیبنده مشهد الرضا (ع) داشته باشیم.
محمد کاظم تارخ افزود : این تلاش ها و اقدامات در جهت توسعه فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد قابل تقدیر است ضمن آنکه صنعت هوانوردی ما در کشور محدودیت ها و مشکلات بسیار دارد و در این میانه وزنه بسیار سنگینی از آن بر دوش مشهد می باشد که باید در این سطح به مجموعه توجه شود.
مدیر کل سابق فرودگاه های خراسان رضوی نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از عملکرد چهار ساله خود در استان گفت : از جمله اقدامات انجام شده در این مدت تکمیل و راه اندازی ترمینال های زیارتی و خارجی بود که پیش از آن ساخته شده بود اما به دلیل برخی مشکلات فنی به بهره برداری نرسیده بود.
سعید چلندری افزود : همچنین وسعت ترمینال فرودگاه که در سال 89 حدود 22 هزار متر مربع بود و از این فضا فقط 17 هزار متر مربع آن عملیاتی شده بود ، هم اینک به 70 هزار متر مربع ترمینال عملیاتی افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه ترمینال فرودگاه مشهد از زیباترین ترمینال های فرودگاه های کشور است ، اظهار کرد : از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی در فرودگاه بود که موفقیت ارزشمندی در این حوزه محسوب می شود.
به گفته وی ، طی این چند سال سرمایه گذاری بخش خصوصی در فرودگاه مشهد به بیش از 800 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی محوطه سازی و پیاده رو سازی دو سوی بلوار فرودگاه ، احداث پارکینگ طبقاتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ظرفیت یک هزار و 400 خودرو و زیربنای 36 هزار متر مربع از دیگر اقدامات در این مجموعه عنوان کرد و گفت : هم اینک این پروژه پیشرفت 80 درصدی دارد.
وی ادامه داد : توسعه 106 هزار متر مربعی ˈاپرونˈ فرودگاه و ایجاد ظرفیت پارک 20 هواپیما را نیز بخشی دیگر از تلاش ها در توسعه فضای فرودگاه مشهد عنوان کرد.
وی توسعه و بازسازی CIP را از دیگر تلاش ها در این حوزه دانست که هم اینک ماهانه بالغ بر چهار هزار مسافر از خدمات این بخش استفاده می کنند.
چلندری بیان کرد : همچنین طی این چند سال 114 ایراد اساسی که به فرودگاه مشهد گرفته شده بود و بعنوان پر ریسک ترین فرودگاه کشور معرفی شده بود برطرف شده و هم اینک این فرودگاه بعنوان پایلوت هواپیمایی کشور اعلام آمادکی کرده است.
مدیر کل سابق فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد : بخشی از تجهیزات فرودگاه به روز شده و سالانه حدود 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات فرودگاه های کشور در جهت توسعه و بازسازی این مجموعه سرمایه گذاری می شود که علاوه بر سرمایه های بخش خصوصی است.
به گفته وی ، طی این سال ها حدود 140 میلیارد ریال نیز اعتبار از محل اعتبارات استان برای توسعه فرودگاه مشهد دریافت شده است.
وی افزود : نتیجه تمامی این اقدامات منجر به رسیدن پروازهای روزانه فرودگاه مشهد از 70 مورد به طور متوسط حدود 160 پرواز است و در روز عید غدیر خم ، 210 پرواز انجام شد .
وی حجم مسافر جابه جا شده را نیز از سه میلیون نفر در سال 88 و 89 ، طی سال گذشته بالغ بر هفت میلیون و 800 هزار نفر اعلام کرد.
مدیر کل جدید فرودگاه های خراسان رضوی هم در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت نخست ما در مشهد خدمت رسانی به زائران و تکریم آنان است .
قاسم زاده گفت : در این راستا باید به تاخیر پروازها رسیدگی جدی صورت گیرد.
وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه فرصت ها به سرعت از دست می رود باید از این فرصت خدمت در مشهد الرضا (ع) نهایت بهره را ببریم.
وی در این راستا آموزش پرسنل و به روز بودن دانش فعالان این عرصه با توجه به ضروریات صنعت هوانوردی را از جمله مباحث مورد توجه خواند و گفت : با چهار ، پنج ساعت کار در فرودگاه نمی توان خدمات مناسب ارایه کرد و باید این فعالیت مستمر همراه با احساس مسوولیت باشد ضمن آنکه خدمت به مردم باید بی منت باشد.
2713/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن