تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803879756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد شهردار تهران از خطوط در دست ساخت 3 و 7 مترو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بازديد شهردار تهران از خطوط در دست ساخت 3 و 7 مترو
شهردار تهران صبح امروز در بازديد از خطوط 3 و 7 مترو تهران، در جريان آخرين وضعيت پيشرفت عمراني اين دو پروژه اولويت دار شهري قرار گرفت و آن را رضايت بخش توصيف كرد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به دنبال اتمام  موفقيت آميز پروژه نيمه جنوبي خط سه مترو به طول 12 كيلومتر در نيمه دوم سال گذشته بود كه به دستور هابيل درويشي مديرعامل شركت مترو تهران و حومه ، بخش شمالي خط سه مترو به طول 17 كيلومتر در اولويت كاري اين شركت قرار گرفت تا با اتمام اين بخش از پروژه مطابق برنامه زمانبندي در پايان سال جاري، خط 3 به طول 37 كيلومتر كه به عنوان شاهراه حياتي حمل و نقل پايتخت به شمار مي رود به طور كامل زير بار ترافيك برود.

محمدباقر قاليباف شهردار تهران براي اين كه اهميت و اولويت اين پروژه 17 كيلومتري به علاوه 12 كيلومتر از خط 7 مترو تهران (مجموعاً 30 كيلومتر) را در برنامه سال جاري مديريت شهري اثبات كند، هفته اول ارديبهشت ماه 93 به همراه قائم مقام، معاونان و شهرداران مناطق پيرامون دو پروژه از بخش شمالي خط سه بازديد كرد و در همان جلسه دستور داد تا پيگيري و رصد منظم اين دو پروژه به منظور بهره برداري تا پايان سال از جهات رفع موانع و تملك زمين براي ايجاد ايستگاهها و هواكش ميان تونلي و نيز پشتيباني بودجه اي در تقويم كاري هفتگي مديريت شهري به طور ثابت گنجانده شود.

شهردار تهران در همان جلسه بود كه به دكتر عيسي شريفي قائم مقام شهردار در امور مناطق ماموريت داد تا چهارشنبه هاي هر هفته، آخرين وضعيت پيشرفت پروژه را در بازديدهاي كارگاهي رصد و مشكلات و موانع احتمالي را در حضور معاونان شهردار و شهرداران مناطق و به صورت ميداني مرتفع كند كه اين موضوع در هر هفته به طور دقيق اجرا شد.

قاليباف صبح امروز در بازديد كارگاهي از بخش هاي مختلف شمال خط سه مترو از روند كار و پيشرفت پروژه ابراز رضايت كرد و گفت:در مقايسه با بازديد دو ماه گذشته،پيشرفت كار خوب بوده است و انتظار دارم به اتكاي مديريت جهادي،30 كيلومتر خط جديد مترو در سال جاري براي خدمت رساني به شهروندان عزيز به مرحله بهره برداري برسد.

در آغاز بازديد و جلسه كارگاهي امروز مديران عالي شهرداري از پروژه هاي مترو، مهندس هابيل درويشي گزارشي از وضعيت هر دو پروژه خط 3 و 7 ارائه كرد و به شهردار تهران اطمينان داد تا با همت جهادي و كار شبانه روزي، حمايت ها و پشتيباني هاي مالي 30 كيلومتر تعهد جاري مترو مطابق با زمانبندي، آماده بهره برداري شود .

مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران وحومه(مترو) براي اين كه دغدغه شهردار تهران را از بابت پله هاي برقي خطوط مترو برطرف كند گفت: تجهيزات موردنياز پروژه بر عكس پروژه هاي قبلي از نظر زماني، جلوتر از بخش سيويل(ساختمان تونل و ايستگاهها)پيش مي رود به طوري كه ساخت همه پله هاي برقي سفارش داده شده و همزمان با نازك كاري ايستگاهها،نصب خواهد شد .

بخش شمالي خط 3 مترو از ايستگاه مترو شهيدبهشتي در محدوده اتوبان صياد شيرازي تا شهرك ازگل در شمال غرب تهران امتداد دارد؛ حدود 20 كيلومتر از اين خط قبلاً در دو فاز مياني و جنوبي به بهره برداري رسيده است.

خط 7 مترو به طول 27 كیلومتر و 25 ایستگاه از بزرگراه هجرت(ورزشگاه جهان پهلوان تختي-جنوب شرق تهران) تا ميدان بوستان سعادت آباد(شمال غرب تهران) امتداد دارد كه فاز نخست آن به طول 12 كیلومتر حد فاصل كمیل تا میدان صنعت تا پايان سال جاري مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت .

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن