تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804129896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد کالاهاي وارداتي در داخل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۴۴ب.ظ)
عليشيري خبر داد: توليد کالاهاي وارداتي در داخل رييس کل سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي اقتصادي و فني ايران از استراتژي نسل جديد مشوق هاي سرمايه گذاري خارجي در کشور خبر داد و گفت: براساس اين استراتژي فرآيند ساخت توليد در داخل تمام کالاهاي خارجي وارداتي عملياتي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، بهروز عليشيري در ادامه بازديدهاي خود از طرح هاي سرمايه گذاري خارجي در کشور روز جاري پس از بازديد از شرکت اتوشاسي اينترنشنال پارس، گفت: در راهبرد نسل دوم مشوق هاي سرمايه گذاري هاي خارجي در کشور پيشنهاد کرديم با همکاري وزارت صنعت، معدن و تجارت فرصت هاي تجاري کشور به سرمايه گذاري تبديل شود.
وي ادامه داد: بايد تلاش کرد تا ظرفيت تجاري کشور و کالاهايي که به طور مستمر وارد مي شود، به رابطه بلندمدت اقتصادي مثل سرمايه گذاري خارجي تبديل شود تا شکنندگي و تاثير متغيرهاي بيروني کاهش يابد.
معاون وزير اقتصاد اضافه کرد: عليرغم تحريم ها و فشارهاي بين المللي طي سال هاي گذشته بسياري از کالاها وارد کشور نشد و خيلي از تجار خارجي ايران را رها کردند اما شرکت هايي که در ايران به سرمايه گذاري اقدام کردند، در کشور ماندند.
عليشيري تصريح کرد: بايد به گونه اي عمل کنيم تا سطح رابطه اقتصادي ايران با کشورهاي سرمايه فرصت دنيا عميق تر شود و يکي از علايم عميق تر شدن روابط اقتصادي خارجي حجم سرمايه گذاري هاي مشترک است.
وي سپس از آمادگي سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي اقتصادي و فني ايران براي حمايت همه جانبه از سرمايه گذاري خارجي در کشور خبر داد و گفت: در کنار سرمايه گذاران خارجي که از دولت مجوز دريافت کرده اند، هستيم و مشکلات و مسائل آنها را برطرف خواهيم کرد.
وي سپس به شرکت اتوشاسي اينترنشنال پارس اشاره کرد و گفت: از ويژگي هاي مثبت اين شرکت آن است که توانسته فرآيند تقاضاها يا کالاهاي وارداتي را تبديل به توليد در داخل کند.
وي درباره سرمايه گذاري هاي خارج از صنعت خودرو نيز اظهار داشت: بايد تصميمي اتخاذ کنيم که برخي از قراردادها با شرکت هاي خارجي به گونه اي باشد که کل فرآيند توليد خودرو وارد کشور شود.
معاون وزير امور اقتصادي و دارايي تصريح کرد: متاسفانه طي سال هاي گذشته نتوانستيم با وجود واگذاري بازارهاي خود به شرکت هاي خارجي، قراردادهاي الزام آور با سرمايه گذاران خارجي منعقد کنيم.
شرکت اتوشاسي اينترنشنال پارس در سال 1384 با سرمايه اوليه يک ميليارد ريال براي توليد شاسي خودروهاي رنو در ايران تاسيس شد. سرمايه گذاري مستقيم رنو در بخش ماشين آلات و تجهيزات اين مجموعه برابر با 10 ميليون يورو است و در حال حاضر با توجه به افزايش سرمايه در سال هاي گذشته سرمايه گذاري فعلي اين شرکت به 300 ميليارد ريال رسيده است.
در بازديد رييس سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي اقتصادي و فني ايران از اين شرکت مشکلات و مسائل فراروي سرمايه گذاري خارجي در کشور مورد بررسي قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن