تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصمیم جدید دولت برای وضع عوارض بر صادرات/ فهرست مشمولان منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > صنعت و تجارت و کشاورزی
تصمیم جدید دولت برای وضع عوارض بر صادرات/ فهرست مشمولان منتشر شد
میزان عوارض وضع شده وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از اعلام فهرست کالاهایی که مشمول پرداخت عوارض صادراتی به جای ممنوعیت شده بودند، اکنون فهرست جدیدی را اعلام کرده که صادرات آنها مشمول پرداخت عوارض است.



به گزارش خبرنگار مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت چندی پیش در اقدامی تصمیم گرفت تا به جای ممنوعیت صادرات برخی از کالاها، صادرات آنها را منوط به پرداخت عوارض کند. حال نیز در تصمیم جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت 9 قلم کالای جدید مشمول پرداخت عوارض در صادرات شده اند. در فهرست قبلی سازمان توسعه تجارت ایران، برنج و سالامبور گوسفندی با 20 درصد عوارض، سنگ‌آهن، کنسانتره آهن و انواع نان با 30 درصد عوارض، پنبه با 50 درصد عوارض، سولفات سدیم و ضایعات پلیمری با 70 درصد عوارض و سولفور مولیبدن با 90 درصد عوارض قابلیت صادرات داشت؛ این در شرایطی است که در فهرست جدید نیز، عوارض صادرات انواع زعفران فله‌ای در بسته‌بندی‌های بیش از 30 گرم با عوارض 5 درصد، وت بلوی گاوی 42 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم، آهن قراضه و ضایعات فلزی به هر شکل و شمش حاصل از قراضه تمامی فلزات 70 درصد، کاغذ باطله به میزان 30درصد تعیین شده است. عوارض صادرات حبوبات نیز به استثنای نخود به میزان 30 درصد قیمت پایه صادراتی، ذرت دامی و سورگوم دانه 3000 ریال به ازای هر کیلوگرم، جو، گندم دامی، کاه و پوست غلات 4000 ریال  به ازای هر کیلوگرم، یونجه و علوفه  4000ریال ازای هر کیلوگرم، سبوس و آخال از ذرت و گندم و سایر غلات و نباتات 3000 ریال ازای هر کیلوگرم و برای گندم سیان و ارزن 4000 ریال به ازای هر کیلوگرم تعیین شده است.


۱۳۹۳/۳/۲۸ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن