تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويكرد جديد دولت بر اجراي پروژه هاي ذخيره سازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۹:۲۸ق.ظ)
رويكرد جديد دولت بر اجراي پروژه هاي ذخيره سازي معاون وزير نفت به تغيير رويكرد در حوزه انرژي در دولت جديد اشاره كرد و گفت كه دولت در ارتباط با گاز رويكرد جديدي در پيش گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا عراقي كه براي شركت در بيست و يكمين نشست جهاني نفت به مسكو سفر كرده است به تغيير رويكرد در حوزه انرژي در دولت جديد اشاره كرد و گفت كه دولت در ارتباط با گاز رويكرد جديدي در پيش گرفته است و ما براي ذخيره كردن انرژي به دو شيوه طبيعي و ميني ال ان جي برنامه ريزي كرده ايم.
وي توضيح داد: بر اساس رويكرد جديد، دولت از اين پس در ارتباط با سرمايه گذاري هاي حوزه انرژي ورود نمي كند و سرمايه گذاري در اين حوزه بر اساس اصل 44 و نيز فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ارتباط با اقتصاد مقاومتي، به بخش خصوصي واگذار مي شود.
عراقي يادآور شد: در رويكرد جديد دولت در حوزه انرژي بر اساس تبصره 2 قانون بودجه، بخش خصوصي در زمينه ذخيره طبيعي انرژي، ميني ال ان جي، سي ان جي و گازرساني به شهرها و روستاها ورود مي كند و دولت در اين ارتباط تنها نظارت مي كند.
وي درباره استقبال دولت از سرمايه گذاري در حوزه انرژي كشورمان به ويژه گاز اظهار كرد: بر اين اساس بخش خصوصي كشورمان مي تواند با سرمايه گذاري مشترك با شركت هاي خارجي در حوزه ذخيره طبيعي گاز و ميني ال ان جي، نسبت به انتقال فناوري به داخل اقدام كند و دولت از آن استقبال مي كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن